dziwne...

1. Data: 2002-07-04 18:23:56

Temat: dziwne...
Od: "rr0tgh" <n...@s...org> szukaj wiadomości tego autora

jakis czas temu, w okresie gdy bardzo duzo sie uczylem (mam 18 lat i chodze
do LO...) zdarzalo sie, nawet bardzo czesto, ze gdy kladlem sie spac, zanim
jeszcze usnalem, lecz nie calkowicie na jawie (wiecie chyba, o jaki stan mi
chodzi...) zdarzylo mi sie slyszec... bardzo rozne glosy. Cos jakby grupa
grupa ludzi, ktorych znam stanela nad moja glowa i razem ze soba rozmawiala.
Ich rozmowy byly bardzo chaotyczne, nie mialy jakiegos glebszego sensu.
Kazdy z tych glosow znalem bardzo dobrze... nalezal do ludzi, ktorych dosc
blisko znam. Teraz, od bardzo dawna, nie mialem takich "objawow" (wiadomo,
wakacje... jestem wypoczety... tamto zdarzalo sie najczesciej, gdy bylem
dosc zmeczony...)
Wlasciwie sam juz nie wiem, czy to byl tylko sen (jestem jednak chyba
przekonany ze w tej chwili nie snilem do konca...), czy tez jest sie czym
przejmowac. Co o tym sadzicie? Czy to normalne lub w miare niegrozne? ...