dziwnie dziwnie i gdzie jest "suma" do cholery?

1. Data: 2000-02-10 19:16:59

Temat: dziwnie dziwnie i gdzie jest "suma" do cholery?
Od: "mała" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

jak w temacie...
no i nie mam dzisiaj czasu, zeby cos odpalic
ale niedlugo sie poprawie

a ostatnio powiedzialam przyjacielowi, ze go kocham
a on:
- ja ciebie tez w sumie
to sie spytalam gdzie jest suma a on zmienil temat
to gdzie jest ta suma do cholery???

pozdrowki
mała

1. Data: 2000-02-10 19:59:18

Temat: Re: dziwnie dziwnie i gdzie jest "suma" do cholery?
Od: "Pajonk Hfat" <m...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

"mała" <m...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
> a on:
> - ja ciebie tez w sumie
> to sie spytalam gdzie jest suma a on zmienil temat

Jak to? Ja cie kocham i ty mnie kochasz to juz cos. Teraz jak to dodamy to
jest i suma. W sumie wytlumaczenie dobre jak kazda suma. Eh......jakby to
podsumowac,...:-)

Pajonk

1. Data: 2000-02-10 20:23:14

Od: jul <j...@t...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pajonk Hfat wrote:

> Eh......jakby to podsumowac,...:-)

Tak, ale .....
????

Lubie Cie, Pajonk : )

--
jul === o-o> roadie

"vehere necesse est
vivere non necesse"

1. Data: 2000-02-10 21:37:49

Od: "Machalas" <w...@f...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

mała napisał(a) w wiadomości: ...
> [...]
>a on:
>- ja ciebie tez w sumie
>to sie spytalam gdzie jest suma a on zmienil temat

Zamiast pytać się gdzie jest suma, trzeba było wydac okrzyk radości,
potwierdzając go odpowiednimi gestami :))))
Wtedy pewnie kumpel nie zmieniłby tematu.
A suma? Pewnie już uciekła......

Machalas
***
" Do tego, żeby żyć zwyczajnie, trzeba mieć wiele odwagi "
S.A. Kierkegaard

1. Data: 2000-02-10 21:49:08

Od: "Krzysiu R." <k...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> a ostatnio powiedzialam przyjacielowi, ze go kocham
> a on:
> - ja ciebie tez w sumie
> to sie spytalam gdzie jest suma a on zmienil temat
> to gdzie jest ta suma do cholery???

No w sumie sie kochacie, wiec w sumie jest ok, to po co zadawac dziwne
pytania ? ;)))

--
Krzysiu

"Everybody is looking for that something..."

1. Data: 2000-02-11 17:46:58

Od: "mała" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pajonk Hfat napisal(a):
Ja cie kocham i ty mnie kochasz to juz cos.

naprawde mnie kochasz????

mała

1. Data: 2000-02-11 17:48:04

Od: "mała" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Machalas" <w...@f...com.pl> wrote:
> Zamiast pytać się gdzie jest suma, trzeba było wydac okrzyk radości,
> potwierdzając go odpowiednimi gestami :))))
> Wtedy pewnie kumpel nie zmieniłby tematu.
> A suma? Pewnie już uciekła......

alez pocieszyl!
jak zwykle, no!

pozdrowki
mała

1. Data: 2000-02-11 17:49:13

Od: "mała" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Krzysiu R." <k...@p...fm> wrote:

> No w sumie sie kochacie, wiec w sumie jest ok, to po co zadawac dziwne
> pytania ? ;)))

ale ja go nie kocham
tylko tak nudno bylo
musialam cos powiedziec!

:)))))
malusia

1. Data: 2000-02-11 19:07:47

Od: "Pajonk Hfat" <m...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

"jul" <j...@t...com.pl> wrote in message
> Tak, ale .....
> ????
>
> Lubie Cie, Pajonk : )

Hmmm. W sumie.... To mile :-)

Pajonk

1. Data: 2000-02-11 20:46:19

Od: jul <j...@t...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pajonk Hfat wrote:

> Hmmm. W sumie.... To mile :-)

: ))))

--
jul === o-o> roadie

"vehere necesse est
vivere non necesse"

Marihuana
Testy
Czy jest ktoś zainteresowany programem do testu MMPI - zapraszam do dyskusji...
Re: zachowanie pijanego
Re: jesli kocha sie kogos za bardzo ta osoba sie odsuwa?