efekt "starych cegiel"

1. Data: 2001-07-05 20:11:31

Temat: efekt "starych cegiel"
Od: "Berni" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chialbym urzadzic jeden pokojow w klimacie "pubowym" ze starymi ceglami
(albo czyms co je imituje) na scianach.W poznanskich sklepach udalo mi sie
wypatrzec jedynie beznadziejna imitacje cegiel do oblozenia budynku na
zewnatrz.Rowniotkie odstepy - jasno pomaranczowy odcien - zadnego klimatu .

Czy dostane w Poznaniu albo w innym miejscu w Polsce "coś" co bedzie
imitowac na scianach stare cegly ?

Za wszystkie informacje goraco dziekuje
Berni

1. Data: 2001-07-06 07:15:25

Temat: Re: efekt "starych cegiel"
Od: "Pawel Schmidt" <a...@k...neurosoft.net> szukaj wiadomości tego autora

"Berni" <p...@i...pl> wrote in message news:9i2hl9$5hb$1@news.tpi.pl...
> [...]
.

> Czy dostane w Poznaniu albo w innym miejscu w Polsce "coś" co bedzie

Ostatnio w Krakowskiej Castoramie oglądałem płytki klinkierowe i okładziby
elewacyjne - do wyboru, do koloru. Myślę, że coś by Ci się nadało. Tylko
trochę daleko, ale w Poznaniu chyba też jest Castorama :-)

Pozdrawiam

Paweł

1. Data: 2001-07-06 08:40:41

Od: "Berni" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ostatnio w Krakowskiej Castoramie oglądałem płytki klinkierowe i okładziby
> elewacyjne - do wyboru, do koloru. Myślę, że coś by Ci się nadało. Tylko
> trochę daleko, ale w Poznaniu chyba też jest Castorama :-)

kiedy mowilem o bezstylowych imitacjach to wlasnie mialem na mysli plytki
klinkierowe z Castoramy. :) niestety nic z tego nie nadaja sie do polozenia
wewnatrz mieszkania

1. Data: 2001-07-06 12:09:37

Od: "Julita Milcarz" <j...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> Chialbym urzadzic jeden pokojow w klimacie "pubowym" ze starymi ceglami
> (albo czyms co je imituje) na scianach.

Co do okladziny, to nie mam pojecia, ale mozna kupic cegly (klinkierowe
chyba) w odcieniach brazu i czerwieni, ktore maja takie nierowno powypalane
miejsca (takie "zeszkliwione") . Znajomi zrobili z tego scianke do
kominko-grilla. Wyglada to bardzo efektownie. Wygladaja one wlasnie tak
staro, nierowno, ale jednoczesnie, jakby to powiedziec, elegancko.

Pozdrawiam
Julita

1. Data: 2001-07-06 13:51:09

Od: "michal jonca / miguel" <m...@a...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Rowniotkie odstepy - jasno pomaranczowy odcien -
zadnego klimatu .

czyli obciach.
w tej chiwli zrobienie efektu starych cegiel jest
technicznie niemozliwe, bo za dobra technika.
rozny odcien cegiel bierze sie z roznic temperatur
przy wypalaniu, a dzis steruja tym skomplikowane
maszyny.

radze zrobic runde po okolicy i odkupic od kogos
cegle rozbiorkowa. bedzie i taniej i lepiej.
tylko .... trzeba poszukac.

pozdrawiam,

--
michal jonca
www.jonca.w.pl

1. Data: 2001-07-16 10:59:42

Od: "majka" <m...@z...szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Berni" <p...@i...pl> wrote in message news:9i2hl9$5hb$1@news.tpi.pl...
> Chialbym urzadzic jeden pokojow w klimacie "pubowym" ze starymi ceglami
> (albo czyms co je imituje) na scianach.

Bardzo dawno temu ( chyba 18 lat do tyłu ) kupiłam w Pewexie piękną tapetę
ze wzorem starego, trochę zmurszałego muru z cegieł. Tapeta była winylowa,
na podkładzie z gąbki i bardzo droga ( na tamte czasy i moje możliwości ).
Wisi w przedpokoju do dziś i wciąż wygląda bardzo dobrze. Może rozejrzyj się
w tym kierunku - szybko, czysto i z klimatem, a nie za starymi cegłami.
Pozdrawiam
Majka

1. Data: 2001-07-18 10:48:07

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

majka napisala:

> [...]
> w tym kierunku - szybko, czysto i z klimatem, a nie za starymi cegłami.

Jest terakota imitująca cegły - kładłam w tym roku. Nie pamietam ceny,
ale coś ok.40zł za m2. Podmurówkę pod piecyk mam z cegły, a na ścianie
terakotę - różnicy nie widać.

Krycha

co z mieszkaniem w czasie podróży wakacyjnych
dzialki budowlane na sprzedaz
kino domowe - instalacja podtynkowa (dlugie pytanie)
Oświetlenie
markizy? inne oslony?