ekran termoizolacyjny

1. Data: 2004-09-14 09:31:06

Temat: ekran termoizolacyjny
Od: "sk" <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

No właśnie,
widziałam coś takiego w castoramie. Tanio - 14 zł za rolkę albo w postaci
kasetonów. Takie tam ładne, srebrne, co podobno zatrzymuje ciepło w pokoju.
Klei się to do ściany za kalafiorem. I pytanko moje: czy faktycznie to coś
daje? Chciałabym ocieplić pokoik mojej córci, bo jakoś tak w nim chłodno. Do
ucha mi wpadło, że aby to dobrze przykleić to należałoby ściągnąć grzejniki.
Czy to prawda i czy mam prawo poprosić administrację o chwilowe odłączenie
kalafiorów? Tym bardziej, że jeszcze nie grzeją.

Pozdrawiam,
SK

1. Data: 2004-09-14 10:01:38

Temat: Re: ekran termoizolacyjny
Od: Grzegorz Janoszka <G...@S...pro.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 14 Sep 2004 11:31:06 +0200 I had a dream that sk <s...@a...pl> wrote:
> [...]
> daje? Chciałabym ocieplić pokoik mojej córci, bo jakoś tak w nim chłodno. Do

Ja przykleiłem w jednym pokoju, ale że zrobiłem to przed pierwszym
sezonem grzewczym w tym mieszkaniu, to nie mogę powiedzieć, czy dało
coś, czy nie.
Ważne, że blok nieocieplony i ściana wyraźnie zimna.
Wydaje mi się, że to coś dało, ale może tylko sugeruję się :)

> ucha mi wpadło, że aby to dobrze przykleić to należałoby ściągnąć grzejniki.
> Czy to prawda i czy mam prawo poprosić administrację o chwilowe odłączenie
> kalafiorów? Tym bardziej, że jeszcze nie grzeją.

Eeeee... Ja to przykleiłem normalnie bez zdejmowania kaloryfera, ale
akurat mój model grzejnika pozwalał na swobodne grzebanie za nim.
W innych modelach pewnie może być trudniej, ale zawsze będzie prościej
przykleić bez zdejmowania grzejnika.

Poza tym w wielu blokach już napełniono grzejniki i najbliższa okazja do
spuszczenia pionów będzie gdzieś w czerwcu ;-)

1. Data: 2004-09-14 10:11:17

Od: Dominika Widawska <d...@m...ble.szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Grzegorz Janoszka wrote:
> Poza tym w wielu blokach już napełniono grzejniki i najbliższa okazja do
> spuszczenia pionów będzie gdzieś w czerwcu ;-)

O ile w ogole je oprozniano. Oprozniona instalacja CO szybko
koroduje.
Mnie by sie nie chcialo zdejmowac kaloryfera, zeby podkleic te
ekrany. Wolalabym poglowkowac przy wycinaniu i naklejaniu.
Moja matka twierdzi, ze te ekrany dzialaja.

--
Dominika

jazda konna, Szczecin, Police i okolice
http://www.konie.szn.pl/

1. Data: 2004-09-14 13:50:59

Od: "sk" <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

No to.. wielkie dzięki. Dzisiaj pędzę kupić i będę kombinować, jak by tu
zrobić, żeby zrobić i żeby się nie narobić :-)))

Pozdrawiam,
Sabina

Czym dogrzewać?
Wykładziny dywanowe