ekspres do kawy

1. Data: 2002-07-29 19:11:29

Temat: ekspres do kawy
Od: "Magda " <m...@j...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Szukam czegos dobrego do niewielkiej kuchni . Przeczytalam przed chwila
wszystko z archiwum na temat ekspresow, ale nie znalazlam nic na temat
mulineksu. czy jest az tak zly, ze nikt go nie poleca? Mnie zachecila cena
(okolo 500) i niewielkie gabaryty. Poradzcie jeszcze raz. magda

1. Data: 2002-07-30 00:37:19

Temat: Re: ekspres do kawy
Od: dzieciol <p...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

Magda wrote:

> [...]
> mulineksu. czy jest az tak zly, ze nikt go nie poleca? Mnie zachecila cena
> (okolo 500) i niewielkie gabaryty. Poradzcie jeszcze raz. magda

Sto dwadziescia piec dolarow! To nie zacheca to zwala z nog!

1. Data: 2002-07-30 08:02:48

Od: "Magdunia" <m...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

"dzieciol" <p...@c...com> wrote in message

> Sto dwadziescia piec dolarow! To nie zacheca to zwala z nog!

Moulinex - firma splajtowala. Przejeta w pazdzierniku przez koncern SEB.
Jesli chodzi o Polske nadal nie unormowane sprawy serwisu itp.
Ja bym nie ryzykowala. Swoja droga - mam cala kuchnie w dwoch domach w
Moulinexie ;-(((

Magda

1. Data: 2002-07-30 16:37:14

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Sto dwadziescia piec dolarow! To nie zacheca to zwala z nog!

To są tak zwane paradoksy.
Nigdy nie byłeś kapitalistą? Nie wiesz co to jest zysk?
Moja siostra cioteczna wyemigrowała wraz z mężem, w latach Solidarności z
wizą w jedną stronę [kto jeszcze pamięta o co chodzi?] i podjęła pracę w
pewnej firmie.
Teraz ta firma zainwestowała w Polsce w związku z czym Ona jest na zasiłku
bo tam oddział zlikwidowali.
W PL osiągają 4 krotnie wyższe zyski.
;-)
--
Pozdr. Jerzy Nowak

"Learn the rules. Than break some."

polecam - sałatka
Re: tato kup mi saturator:)
Re: Spotkanie w Gdansku?
Re: nowa, 2 lewe rece, a po toskansku by chciala
Re: Ryz - jak gotowac