eozynofilia

1. Data: 2003-09-26 22:37:00

Temat: eozynofilia
Od: "" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanie? Co może być powodem eozynofili ( 13 %). Oprócz tego morfologia
cała o.k ( wszystko w normie ) Badania dodatkowe to: prześwietlenie zatok -
przynosowe zajęte, płuc-o.k., spirometria płuc- 120 do 170 % normy, osłuchowo
o.k. wymaz z gardła o.k. ( rownież na grzyby ), pasożyty-bez, testy alergiczne
(średnie na roztocza), IgE swoiste - ujemne, całkowite 117, plwocina poj
kwasochłonne, temp. ciała normalna, samopoczucie ogólne dobre. Dolegliwości to
wieczorne ataki kaszlu z dużą ilością śluzu( przezroczysty ).

2. Data: 2003-09-27 15:16:52

Temat: Re: eozynofilia
Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 27 Sep 2003, wrote:

> Dolegliwości to
> wieczorne ataki kaszlu z dużą ilością śluzu( przezroczysty ).

wiec jednak trzeba probowac szukac wsrod chorob pluc
zwiazanych z eozynofilia

P.
--
Piotr Kasztelowicz P...@a...torun.pl
http://www.am.torun.pl/~pekasz

3. Data: 2003-09-27 15:47:59

Od: "" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki za odpowiedż ! Proszę podaj jakie powinienem zrobić dodatkowe badania.
Jake choroby płuc można brać pod uwagę ? pzdr.

4. Data: 2003-09-28 17:08:23

Od: "Atena" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
Dolegliwości to
> wieczorne ataki kaszlu z dużą ilością śluzu( przezroczysty ).

Wzrost liczby eozynofili może oznaczać zarówno choroby alergiczne jak i
pasożyty,proponuję poszukać wśród tych schorzeń przyczyny...pozdrawiam A

5. Data: 2003-09-28 18:31:21

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 28 Sep 2003, Atena wrote:

> [...]
> >
> Wzrost liczby eozynofili może oznaczać zarówno choroby alergiczne jak i
> pasożyty,proponuję poszukać wśród tych schorzeń przyczyny...pozdrawiam A

a zajecie zatok przynosowych - uwazam, ze to jest wazna wskazowka!

P.

6. Data: 2003-09-29 21:29:40

Od: "" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć ! Na dzień dzisiejszy wygląda to tak. Po zastosowanie minimalnej dawki
Sereventu i Flixotide kaszel ustąpił, co pewien czas odkrztuszam małe ilości
śluzu. Biorę mimo ujemnych badań lek na pasożyty ( Vermox ) Jestem przed
kontrolnym rg. zatok . Jeśli chodzi o nie to moim zdaniem nie miałem nigdy
zapalenia ( ujścia drożne, brak dolegliwości ) ale może się mylę . Jeśli chodzi
o alergię to wyszły tylko wspomniane roztocza 7-23,7-25,7-27 mm. Pokarmowe i
chemiczne ujemne. Dodam ,że kwasochłonne na pocz. września wynosiły 9 % ,a po
10 dniach już 13 %. Czy to może być wskażnikiem przebytej choroby zakażnej np.
krztuśca ? Teraz przeżywam stres bo wbiłem sobie do glowy chorobę Churg-
Straussa. Będe wdzięczny za porady przeciw. Pozdrawiam

7. Data: 2003-09-30 12:58:54

Od: "" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiem, wiem krztusiec to choroba dzieci. Miałem na myśli chorobę zakażną gardła.
Nie wiem skąd mi przyszedł ten krztusiec do głowy.

8. Data: 2003-09-30 18:16:46

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 29 Sep 2003, wrote:

> krztuśca ? Teraz przeżywam stres bo wbiłem sobie do glowy chorobę Churg-

tak, poniewaz po krztuscu bardzo dlugo utrzymuje sie kaszel
i nadreaktywnosc oskrzeli czesto idaca w kierunku astmy.
Churg-Straus jest choroba rzadka ale w roznicowaniu trzeba
brac ja pod uwage, jednak zwrocilbym uwage na pokrztuscowa
astme i jednak sklonnosc do alergii - uczuelnia na roztocza.

P.

9. Data: 2003-09-30 19:18:16

Od: "" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W związku z Twoją odpowiedzią mam pytania. Cz b.dobre wyniki spirometrii płuc
(śr. 150 % normy) nie wykluczają pokrztuścowej astmy, a ujemny wynik IgE
swoiste alergię na roztocza , a co za tym idzie eozynofilii we krwi ?

10. Data: 2003-09-30 19:22:27

Od: "" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

... i jeszcze jedno. Czy mężczyzna przed czterdziestką może zachorować na
krztusiec ?

Re: nerwica wegetatywna
nadmierna sennosc i bezpolodnosc=zaburzenia tarczycy?-
Chlamydia
stomatolog - unit+fotel
Zez, wiek 20 lat czy operowac?