erotyzowanie w towarzystwie

331. Data: 2010-09-24 06:53:21

Temat: Re: erotyzowanie w towarzystwie
Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-09-23 15:15, zażółcony pisze:

> Króciutko: moim zdaniem taka 'publiczna wulgaryzacja spraw intymnych'
> nie jest OK.
> Jest OK w sytuacji sam na sam.

Co sobie ludzie robią w łóżku za zamkniętymi drzwiami, to mnie zupełnie
nie obchodzi. Mogą sobie mieć grafik albo i nawet kupczyć wzajemnymi
usługami. Jeśli jednak potrzebują publiczności, to publiczność ma prawo
do swojego zdania, zwłaszcza że oglądała spektakl bez uprzedzenia.

Ewa

332. Data: 2010-09-24 06:59:53

Od: zażółcony <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

> Sentyment. Starzy myśleli że u kumpla rambo oglądamy, a naprawdę to
> patrzyliśmy jak carycę katarzynę związaną prawdziwy koń posuwa ... a w
> zasadzie to ona jego. Takie to były czasy - kumpel co miał wideo rządził
> ;)

... a ja w tym czasie naprawdę oglądałem Rambo ...
No to dałem się zrobić na szaro. Teraz już wiem, skąd te wszystkie moje
problemy i w ogóle ...

MAGOPRESJA PRYMACINSKA...
CZY LECI Z NAMI LEKARZ ?
Upamiętniacze walczą.