esentia.pl

1. Data: 2003-02-11 14:18:34

Temat: esentia.pl
Od: "Ondraszek" <s...@W...fm> szukaj wiadomości tego autora

kupował ktoś coś tam?
jak wrażenia ewentualnie?
:)
Ondraszek

1. Data: 2003-02-11 14:32:06

Temat: Odp: esentia.pl
Od: "Aneczka" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> kupował ktoś coś tam?
> jak wrażenia ewentualnie?

podłączam się do pytania.
Bo też od pewnego czasu czaję się, aby coś zamówić z tego sklepu.
Niektóre kosmetyki maja o wiele tańsze.

pozdrawiam serdecznie
Ania z Wrocławia

1. Data: 2003-02-11 17:55:42

Temat: Re: esentia.pl
Od: "Guśka" <m...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

"Aneczka" <a...@o...pl> wrote in message

> podłączam się do pytania.
> Bo też od pewnego czasu czaję się, aby coś zamówić z tego sklepu.
> Niektóre kosmetyki maja o wiele tańsze.
>
> pozdrawiam serdecznie
> Ania z Wrocławia

Ja kupowalam i wrazenia jak najbardziej pozytywne. Dzisiaj wlasnie odebralam
paczuszke z kosmetykami. Wszystko odbywa sie w miare szybko. W przypadku,
gdy nie maja w magazynie jakis kosmetykow informuja o tym klienta i pytaja,
czy chce sie czekac dluzej, czy wyslac paczke bez tych kosmetykow. Do
paczuszki zawsze dodaja jakies probki.

Pozdrawiam, Guska.

1. Data: 2003-02-12 13:13:15

Od: "Ulka " <u...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> gdy nie maja w magazynie jakis kosmetykow informuja o tym klienta i pytaja,
> czy chce sie czekac dluzej, czy wyslac paczke bez tych kosmetykow. Do

Na tej stronie można zamówić np. wody toaletowe i perfumy renomowanych firm,
ale po obniżonych cenach - zastanawiam się czy nie są to podróbki. Jeśli ktoś
zamawiał coś takiego to proszę o info. Dzięki z góry.
Ulka

1. Data: 2003-02-12 14:25:19

Od: anek <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ulka wrote:

> Na tej stronie można zamówić np. wody toaletowe i perfumy renomowanych firm,
> ale po obniżonych cenach - zastanawiam się czy nie są to podróbki.

zamawiac, nie zamawialam, ale twoje watpliwosci wydaja mi sie cokolwiek
przesadne. pedet.pl tez sprzedaje taniej niz empiki i sephory, a z cala
pewnoscia nie handluje podrobkami. cena w zakupie jest mniej wiecej 2x
nizsza od ceny "sklepowej", jaka znamy, wiec kilkanascie czy
kilkadziesiat zl roznicy nie powinno budzic watpliwosci co do legalnosci
oferowanego towaru.

juz predzej powatpiewalabym w rozne cuda na allegro czy na stronach,
gdzie polowa nazw jest poprzekrecana, jakby ktos pisac nie umial za dobrze.

xx.

Sprawozdanie- Iwostin
Afrodyzjakowe perfumy ?
Isadora