ewangelia Tomasza

61. Data: 2008-11-10 07:58:04

Temat: Re: ewangelia Tomasza
Od: "Redart" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

news:gf7ro2$ic6$1@node2.news.atman.pl...
> Naziści w czasach Hitlera byli dość długo najbardziej zaawansowaną
> naukowo, technicznie i technologicznie potęgą na świecie.
>
> W ten sposób Hitler zmusił świat do tego samego.
> Aby tego dokonać świat musiał użyć tych samych zasobów, po które
> sięgnął Hitler.
> Aby ich użyć, musiał po nie sięgnąć, tak jak naziści.
> Od tamtego czasu nic nie jest już takie jak przedtem.
>
> W ten sposób nazizm pokonał świat.
> Efektem tego jest niezwykły rozwój nauki, techniki, medycyny
> i technologii jaki obserwujemy od zakończenia II wojny światowej.
>
> Zapamiętaj. ;)
... a jednocześnie naziści pełnymi garściami czerpali z wcześniejszych
dokonań Żydów, których gnębili. Pod wpływem wielletnich represji
panujacych w Zachodniej Europie Żydzi stopniowo wynieśli się do
bardziej im przychylnych Stanów Zjednoczonych. Dzięki temu też m.in.
w czasie II WŚ USA zbudowały bombę atomową, która dawala im skuteczną
obronę nie tylko przeciw Japonii, ale także przeciw Hitlerowi
- gdyby Stalin sam nie dał rady rozjechać hitlerowców swoimi czołgami.
Ale dał radę - z pomocą amerykańskich jeepów.

62. Data: 2008-11-10 08:08:34

Od: "Redart" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pierwsze rakiety oraz samoloty odrzutowe skonstruowali naziści.
>
> Do dziś Niemcy są jedną z największych potęg naświecie w przemyśle
> motoryzacyjnym, telekomunikacyjnym, oraz m.in. elektronicznym.
Pamiętaj: Niemcy Zachodnie. Te, które przed Stalinem uchronił zachód,
tzn. USA, które przyjmowały wypędzanych Żydów.

Tak, uważam, że Niemcy powinny być amerykańskim Żydom naprawdę
wdzieczni. Że Żydzi potrafili znaleźć tyle współczucia i stać
ich było na ochronę. Roosvelt móglby przecież się w ogóle nie interesować
tym rejonem i spokojnie poprzestać na ochronie Wielkiej Brytanii.
Mógłby też nie mieć bomby atomowej i wtedy siła jego argumentów
za ochroną poturbowanych Niemców w Jałcie byłaby dużo niższa.

Po co naród od dziesiecioleci wspierany w rozwoju przez Żydów miałby
chronić naród wybranych (Niemców ?) i budować jakieś mosty powietrzne ?
http://pl.wikipedia.org/wiki/Blokada_Berlina

63. Data: 2008-11-10 08:18:12

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeśli możesz to podaj konkretnie o jakie "dokonania" ci tu chodzi?
Nic o czymś podobnym nie słyszałem, przyznaję.

--
CB

"Redart" <r...@o...pl> napisał(-a)
w wiadomości news:gf8pi4$bb3$1@news.onet.pl:

64. Data: 2008-11-10 08:41:10

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Niesamowite.
W końcu internet też wymyślili przecież "żydzi"...
a Einstein _podobno_ opracował swoją teorię pomiędzy nabożeństwami
w synagodze, zaraz po tym jak dokonał uboju rytualnego byka bez skazy,
a jego mięso rozdał sierotom. ;)

--
CB

"Redart" <r...@o...pl> napisał(-a)
w wiadomości news:gf8q5r$d00$1@news.onet.pl:

65. Data: 2008-11-10 08:42:41

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aaaa! A ja to jestem tak w ogóle "katolikiem", tylko tak żartuję sobie,
że krk to zgnilizna, pogaństwo i bałwochwalstwo. ;D

--
CB

"cbnet" <c...@n...pl> napisał(-a)
w wiadomości news:gf8rvp$et7$1@node2.news.atman.pl:

66. Data: 2008-11-10 08:51:36

Od: "Redart" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> a Einstein _podobno_ opracował swoją teorię pomiędzy nabożeństwami
> w synagodze, zaraz po tym jak dokonał uboju rytualnego byka bez skazy,

Tak, doskonale Cię rozumiem. Nie mówisz tego wprost, ale 'tak naprawdę'
to wg Ciebie Einstein po cichu popierał nazistów w ich dziele walki
z Hebrajczykami, bo sam miał już dosyć tej niezręcznej sytuacji, że
go, prawdziwego Żyda, nikt nie odróżnia od tego motłochu.
Ew. jak się okaże, że Einstein wcale tak sprawy nie widział, to stwierdzisz,
że głupi był i tyle ;) Tak samo jak inni 'nie widział gdzie leży królestwo"

67. Data: 2008-11-10 08:56:30

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie mam zamiaru w ten sposób dyskutować.
Albo rozmawiajmy na gruncie faktów, albo wcale.

Kiedy brakuje ci argumentów, to urządzasz sobie wycieczki
osobiste.
Kiedy nazywam cie za to kretynem, to płaczesz, że taki biedny
jesteś i w ogóle.

Jestes chory. :)
Spadaj ze swoimi "rzeźbami".
Matołku.
Powaga.

--
CB

"Redart" <r...@o...pl> napisał(-a)
w wiadomości news:gf8smg$kai$1@news.onet.pl:

68. Data: 2008-11-10 09:00:16

Od: "Don Gavreone" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Redart<r...@o...pl>

> [...]
> Ew. jak się okaże, że Einstein wcale tak sprawy nie widział, to
> stwierdzisz, że głupi był i tyle ;) Tak samo jak inni 'nie widział

Żeby ironia była większa, zasymilowani niemieccy Żydzi (często również
zlaicyzowani) faktycznie nie czuli wielkiego powinowactwa z tymi ok. 2 mln
"Ostjuden" (biednymi, prostymi, religijnymi i cuchnącymi czosnkiem i cebulą
Żydami z Europy Wschodniej, którzy wyemigrowali w pierwszych
dziesięcioleciach XX wieku na Zachód - głównie do Niemiec i Austrii). Niemcy
jednak widzieli to inaczej. Decydował wyłącznie czynnik "rasowy", dlatego
prześladowali i Westjuden, i Ostjuden, i tych Żydów, którzy przeszli na
chrześcijaństwo (na przykład Edytę Stein), nie prześladowali natomiast
aryjskich konwertytów na judaizm (byli i tacy).

Don Gav

69. Data: 2008-11-10 09:08:11

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jaki odsetek wśród straconych przez faszystów Niemców stanowili
Hebrajczycy?

--
CB

"Don Gavreone" <s...@l...po> napisał(-a)
w wiadomości news:gf8t6q$lpu$1@news.onet.pl:

70. Data: 2008-11-10 09:24:35

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Najwyraźniej jeśli ktoś nie potrafi adekwatnie ocenić kim JEST Jezus,
to także nie jest w stanie ocenić kim był Hitler.

W szczególności nie są zdolni do tego Buddyści, gdyż uważają Jezusa
za równego innym przywódcom religijnym i/lub prorokom (takim jak m.in.
Budda czy Mahomet).

--
CB

"cbnet" <c...@n...pl> napisał(-a)
w wiadomości news:gf7hre$h42$1@node2.news.atman.pl:

> Jezus objawia siebie oraz o prawdę o sobie tym, którzy są jego
> przyjaciółmi.
> Trzeba mieć w sobie wiele miłości, aby poznać tajemnice Jezusa.

USA traca wiare w swój mit
dla Redarta: Hitler i pies
Re: Kazda logike mozna sprawdzic
auto, światła, blondynka i piesek