facet i lesbijka

1. Data: 2004-07-29 13:57:23

Temat: facet i lesbijka
Od: "Darmond" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Znajoma wyplakala mi się ostatnio na ramieniu, że jej narzeczony zadurzył
się w lesbijce. Oczywiście zadurzył się w niej od początku zdając sobie
sprawę, że z seksu nic nie będzie. Ale wpadł na "genialny" pomysł: własną
narzeczoną odda w łapy lesbijce, a sam sobie popatrzy. Taki seks zastępczy
moim zdaniem. Co ciekawe znajoma jest w związku z tym gościem już parę lat
i jak dotąd nie przejawiał on jakiś podobnych odchyleń. I ona ma teraz
problemy dwa: czy to co zaproponował oznacza że jej nie kocha i że ona mu
nie wystarcza, oraz co zrobić: zgodzić się na jego propozycję czy nie?
Liczę na Wasze opinie w tej sprawie. Może pomożecie wspólnie mojej
znajomej a przy okazji mi, żeby już mi nie zalewała łzami mieszkania.
Patrycja

1. Data: 2004-07-29 14:22:23

Temat: Re: facet i lesbijka
Od: "Kasia" <m...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Liczę na Wasze opinie w tej sprawie. Może pomożecie wspólnie mojej
> znajomej a przy okazji mi, żeby już mi nie zalewała łzami mieszkania.

a niech sie zgodzi, moze zakocha sie w lesbijce, a tego idiote kopnie w dupe.

pozdr

1. Data: 2004-07-29 15:30:24

Od: "bazyli4" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Darmond" <d...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Liczę na Wasze opinie w tej sprawie. Może pomożecie wspólnie mojej
> znajomej a przy okazji mi, żeby już mi nie zalewała łzami mieszkania.

Niekoniecznie nici z seksu. Dwie lesby w łóżku to lepiej niż jedna obok
na fotelu. Niech robi, jak chce, o ile wszyscy się zgadzają. Może być
ciekawie. Ale na pewno nie będzie prosto.

Pzdr
Paweł

1. Data: 2004-07-29 15:35:43

Od: "Darmond" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Może być
> ciekawie. Ale na pewno nie będzie prosto.

Właśnie. Widzisz, moja znajoma jest hetero. Jeśli pójdzie do łóżka z tą
dziewczyną to tylko dla swojego chłopaka. Mam wrażenie, że coś takiego
raczej nie będzie korzystne dla związku. Z drugiej strony nie wiadomo jak
facet zareaguje na odmowę. Skomplikowana sprawa.
Patrycja

1. Data: 2004-07-29 15:37:59

Od: "Darmond" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a niech sie zgodzi, moze zakocha sie w lesbijce, a tego idiote kopnie w
dupe.

Też uważam, że on jest idiotą, ale miłość bywa ślepa niestety.
A tak przy okazji: myślisz że jest możliwa zmiana orientacji seksualnej
(lub odkrycie że się ma inną orientację niż się do tej pory uważało) u
20-sto kilkuletniej kobiety?
Patrycja

1. Data: 2004-07-29 16:21:05

Od: "kasia" <m...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> A tak przy okazji: myślisz że jest możliwa zmiana orientacji seksualnej
> (lub odkrycie że się ma inną orientację niż się do tej pory uważało) u

oj tego to nie wiem.
ale moglaby poudawac i pozbyc sie goscia, doprawdy nie widze przyszlosci z takim
czlowiekiem dla niej.

kasia

1. Data: 2004-07-29 17:08:43

Od: Albert <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Darmond wrote:
> [...]
> Liczę na Wasze opinie w tej sprawie. Może pomożecie wspólnie mojej
> znajomej a przy okazji mi, żeby już mi nie zalewała łzami mieszkania.

"przy tobie uczę się już nigdy nie wierzyć łzom..." śpiewa Cugowski
...i ma racje facet również w tym przypadku.

ONA zamiast porozmawiać ze swoim _narzeczonym_ w czym dokładnie tkwi
problem, biegnie do koleżanki zalewać łzami jej mieszkanie.
to koleżanka jest tu osobą, która rozwiązuje problemy a nie _narzeczony_
wraz z ONĄ.

pozornie ONA ma dwa problemy: "czy to co zaproponował oznacza że jej nie
kocha i że ona mu nie wystarcza, oraz co zrobić: zgodzić się na jego
propozycję czy nie?"

w rzeczywistości ona ma dwa problemy: brak _dialogu_ z narzeczonym oraz
koleżanka, która rozwiązuje (a być może definiuje) problemy.

Zdrówko
Albert

P.S.
moja propozycja:
- TY rozwiązujesz oba problemy. zgadzasz się na sex z tą lesbijką,
_narzeczony_ ONEJ odkochuje się w lesbijce i wraca do ONEJ.

1. Data: 2004-07-29 17:37:58

Od: Marcin Maj <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Darmond wrote:
> [...]
> dziewczyną to tylko dla swojego chłopaka. Mam wrażenie, że coś takiego
> raczej nie będzie korzystne dla związku. Z drugiej strony nie wiadomo jak

Jeżeli jest tak jak pani/pan pisze, tzn. znajoma jest heteroseksualna,
to pójście do łóżka będzie dla niej źródłem przeżycia porównywalnego z
traumatycznym - słowem będzie tego żałować do końca życia.

Samo to, że jej partner pozwolił sobie na taką propozycję powinno dać
jej do myślenia.
Jej zwiazek już jest w rozsypce, a seks z lesbijką nic nie uratuje.

1. Data: 2004-07-29 17:47:00

Od: Marcin Maj <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Darmond wrote:
> Znajoma wyplakala mi się ostatnio na ramieniu, że jej narzeczony zadurzył
> się w lesbijce...

...i to powinno jej wystarczyć, żeby go rzucić.

--
_________________Linux_registred_user_#352462_______
_____________

1. Data: 2004-07-29 18:54:25

Od: Umyj Cycki <no_spam@no_priv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Darmond napisał:

> I ona ma teraz
> problemy dwa: czy to co zaproponował oznacza że jej nie kocha i że ona mu
> nie wystarcza, oraz co zrobić: zgodzić się na jego propozycję czy nie?

Oczywiście ze starcza ale wszyscy faceci o tym marzą więc on jest normalny
a czy ma sie zgodzić czy nie to zależy tylko od niej...czyli jeżeli ma
na to ochotę.
Np moja dziewczyna gdyby uprawiała seks z dziewczyną ja nie traktowałbym
tego jako zdrade bo daje przyzwolenie na tego typu zabawy :]
--
Tofik

Peep Show must go on

Maski - nie tylko strachu