fajne dżinsy :) (krakow)

1. Data: 2005-04-29 05:52:14

Temat: fajne dżinsy :) (krakow)
Od: "agatka" <a...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

halo halo! MIłe Panie!

sprawa co prawda nie dotyczy kosmetykow, ale w koncu ubranko to tez bardzo
wazna rzecz :)

potrzebuje fajnych dżinsów :)
niestety ostatnio, (z jakiś miesiac?????) nie mialam czasu biegac po
sklepach, zreszta teraz tez nie ma, heheh

....no i moze Panie podpowiedza mi do jakiego sklepu zajrzec, by cos fajnego
znalezc .....
(na razie sama nie wiem czego chce, heheh, jak zwykle, bosz! wiem tylko, ze
nie chce wydawac duzo kasy :)

z gory dziekuje za propozycje
gata

1. Data: 2005-04-29 19:48:15

Temat: Re: fajne dżinsy :) (krakow)
Od: "Micha" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dla mnie najlepszym sklepem z dżinsami był i jest (bo nie wiem czy będzie
:-))) Orsay. A ten jest w większości centrów handlowych większości miast
Polski.

Micha

1. Data: 2005-04-30 15:31:37

Od: "Margolcia" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "agatka" <a...@e...pl> napisał w wiadomości

Witam :))
Ja na twoim miejscu wybrałabym sie do plazy tam jest duzo fajnych sklepów,
ceny tez nie sa za wysokie / nie wszedzie/ ale napewno znajdziesz cos dla
siebie :))
Zazwyczaj jest tam duzo promocji wiec warto zajrzec :)

--
POZDRAWIAM
Margolcia

1. Data: 2005-04-30 15:59:13

Od: Emi <e...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

agatka napisał(a):
> [...]
> znalezc .....
> (na razie sama nie wiem czego chce, heheh, jak zwykle, bosz! wiem tylko, ze

powiem coś czego w życiu bym sie nie spodziewała...

czyżyny... centrum handlowe...

właśnie wróciłam stamtąd

a na moim tyłku leżą nowiutkie dżinsy...

kupiłam je w takim jednym sklepie, którego wcześniej chyba nie było...
zaraz koło inblu, właściwie to maja jedno wejście...

a najlepsze jest to, że dałam za nie tylko 100 zł :D

--
E_m_i_

"Ci co poznali mrok, światło kochają,
Oczekują świtu, nocy się lękając" D.R.Koontz

1. Data: 2005-05-04 08:59:31

Od: Theli <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

agatka napisał(a):

> potrzebuje fajnych dżinsów :)

Zdefiniuj ,,fajne''. Dla mnie to proste, bez streczu, biodrowki, bez
fluorescencyjnej nitki. Ale jakos producenci maja inne zdanie na temat
,,fajnosci''.

th.

1. Data: 2005-05-04 09:43:22

Od: "agatka" <a...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

łazilam dwa dni i oszywsicie nie kupilam :(
nic mi sie nie podoba :(
jakies zwężane - szmegesy, tegesy rany boskie, masakra!

ale nie bylam jeszcze w czyżynach ...moze wiec cos mie w oko wpadnie :)

dziekuje pieknie :)

1. Data: 2005-05-04 09:55:26

Od: Emi <e...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

agatka napisał(a):
> [...]
> jakies zwężane - szmegesy, tegesy rany boskie, masakra!
>
> ale nie bylam jeszcze w czyżynach ...moze wiec cos mie w oko wpadnie :)

spróbować zawsze możesz :)

oprócz tego sklepu który ci opisałam jest jeszcze big star, americanos,
w housie też widziałam kilka przyzwoitych par, zas np w rezerwacie jakos
nic mnie nie urzekło :)

a próbowałas np na tandecie???

--
E_m_i_

"Ci co poznali mrok, światło kochają,
Oczekują świtu, nocy się lękając" D.R.Koontz

Czy komuś z was solarium zaszkodziło?
satynowa baza pod makijarz??? eee??
Jak rozpoznac oryginalnosc perfum?
skutki chodzenia na solarium-gdzie szukac?
tusz Rimmel - promocja