farba (lakier) na parkiet?

1. Data: 2006-07-19 17:05:16

Temat: farba (lakier) na parkiet?
Od: AnKa <a...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Piszę tutaj po raz pierwszy bo nurtuje mnie pewna sprawa. Otóż oglądałam
kiedyś program "dekoratornia", w którym to pokazali przeróbke starego
parkietu w nową, jednolitą powierzchnię, przypominającą w zasadzie taflę
lodu o dowolnym kolorze (możliwy mat lub połysk). Mówili wówczas, że
jest to dobra metoda odnowienia podłogi i że wymaga jedynie
równomiernego rozłożenia farby.

Stąd moje pytanie: Czy ktoś z Państwa orientuje się jaka to może być
farba? mailowałam do nich już kilkakrotnie z takim pytaniem ale niestety
nikt mi nie odpowiedział :( Sama chciałam coś takiego zrobic ze swoim
parkietem ale nie wiem o jaką farbę (lakier) chodzi....
Podam jeszcze link, gdyby ktoś miał ochotę zobaczyć taką podłogę:
http://www.dekoratorniatv.pl/odcinek_38.html

Będę wdzięczna jak ktoś będzie w stanie mi pomóc... :)
Pozdrawiam,
Anka