farbowanie włosów jest przyczyna nowotworów!!!!!!!

1. Data: 2004-02-24 12:55:40

Temat: Re: Odp: farbowanie włosów jest przyczynanowotworów!!!!!!!
Od: Dunia <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Darpola wrote:
> tylko Kacper Perschke odpowiedział jak inteligenty człowiek
> który oprócz zwracania uwagi na urodę
> pyta jeszcze o inne "mniej istotne rzeczy" dla niektórych :p

Coz, jak widac mamy odmienne definicje inteligencji..

> Ps. reakcja tej grupy raczej jest mierna na postawiony problem

Bo co miesiac jakis troll wyskakuje z podobnymi rewalacjami... ilez mozna.

> chyba przerzucę się na medyczną....

Mam nadzieje, ze uda Ci sie tam spotkac inteligentnych ludzi.

Dunia
--
All science is either physics or stamp collecting.
Ernest Rutherford

1. Data: 2004-02-24 20:22:43

Temat: Re: farbowanie włosów jest przyczyna nowotworów!!!!!!!
Od: "Ligeia" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Darpola wrote:
> [...]
> razy chciałam teraz jeszcze ostatni raz żeby nie wyglądac jak
> kocmołuch chcę uniknąć powszechnego zaniedbania kobiet w ciąży i
> kobiet po porodzie ale bycie piękna i zadbana - nie służy
> zdrowiu!!!!!! i niestety nie tylko mojemu :(
> Wogóle przeczytałam że np. powszechne używanie chemicznych środków
> jest przyczyną osłabienia nasienia mężczyzn o prawie 50% na
> przestrzeni 100 lat. Reklamy swoje a czas i nauka pokazuje swoje.
> A niektórym wydaje sie że jak czegoś nie wiedac to tego nie
> ma............. :(((, bo np. moja ginekolog stwierdziła że farbowanie

Nie jestem zwolenniczką stosowania na umór wszystkich nowinek kosmetycznych,
ale daleko mi do dramatyzowania i doszukiwania się w każdym produkcie
rakotwórczych działań. Gdyby to wszystko, co napisałaś było całkowitą
prawdą, to prawdopodobnie już dawno wyginęłaby ludzkość. Uważam, że jeżeli
kosmetyki stosuje się z umiarem i nie poprawia urody za wszelką cenę, to nic
złego nie ma prawa się stać.

Ligeia

--
"(...) co mi po tej dziewicy, która skromnie oczy spuści, jakby drzemać
chciała, ustek niewinnie przysznuruje i nic nie da w życiu prócz praw

1. Data: 2004-02-24 20:24:15

Od: "Ligeia" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

mips wrote:

> I komu wierzysz?
> Jakiemuś pismakowi w szmatławcu czy lekarzowi?
>

> mips

Lekarze też się mylą, i nie zawsze to co mówią, to niepodważalna prawda.
Negowanie wiarygodności jakiegoś czasopisma i tym samym bezkrytyczne
przyjmowanie za pewnik wszystkiego, co powiedział JEDEN lekarz, jest dla
mnie bez sensu.

Ligeia

1. Data: 2004-02-24 20:26:03

Od: "Ligeia" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

mips wrote:

> Może ona stosowała już te mózgożerne Palety i teraz widać tego skutki.
>

> mips

Niektórzy to i bez Palety mają wyżarty mózg. :>

Ligeia

1. Data: 2004-02-24 20:27:38

Od: "Ligeia" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dunia wrote:

> Zurnalem naukowaym z cala pewnoscia rowniez nie jest...

Wedlug Was musi byc albo szmatlawiec albo specjalistyczne pismo naukowe?

> Moze te badania sponsorowal L'Oreal ?

ROTFL. Calkiem mozliwe. ;-)

Ligeia

--
"(...) co mi po tej dziewicy, która skromnie oczy spusci, jakby drzemac
chciala, ustek niewinnie przysznuruje i nic nie da w zyciu prócz praw

1. Data: 2004-02-24 20:32:05

Od: "Ligeia" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kacper Perschke wrote:
> Danwo Tu nie pisałem i nie wytrzymałem.
> Wiem, że naraże się Twoim oponentkom, ale sprawa jest dla mnie zbyt
> ważna.
>
> 1) Kocmołuch
> Kobieta by być piekną wcale nie musi się odtapetowć.
> To niewątpliwie dodaje pikanterii i podnosi hormonki.
> Najpiękniejsza kobieta jest saute, gdy jest zakochana
> i czuje się kochana.

A ja uważam, że drobne poprawianie urody za pomocą np. tuszu do rzęs, czy
delikatnego podkładu nie jest niczym złym i na pewno nie jest "tapetowaniem
się". Zwłaszcza, że tuszowanie własnych defektów poprawia wielu kobietom
samopoczucie, co skutecznie odbija się na ich relacjach z innymi. ;-)

> 2) Nieszkodliwe
> Gdyby chemia była nieszkodliwa, to prawie wszystkie zmieniałyby
> kolor włosów co miesiąc nie odczuwając żadnych uszkodzeń włosa.

Tu się zgadzam, bo pogorszenie stanu włosów po częstym farbowaniu da się
zauważyć i podważanie tego jest co najmniej idiotyzmem. Aczkolwiek, tak jak
napisała Dunia, chemia jest wszędzie i w dzisiejszych czasach tzw. zdrowe
życie jest rzeczą praktycznie niemożliwą do osiągnięcia.

Ligeia

1. Data: 2004-02-24 20:34:04

Od: "Ligeia" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Darpola wrote:
> tylko Kacper Perschke odpowiedział jak inteligenty człowiek
> który oprócz zwracania uwagi na urodę
> pyta jeszcze o inne "mniej istotne rzeczy" dla niektórych :p
>
> Darpola

I nie obrażał Cię, jak to co poniektórzy tutaj mają w zwyczaju robić.

> Ps. reakcja tej grupy raczej jest mierna na postawiony problem
>
> chyba przerzucę się na medyczną....

Ale jaki to był problem, tak właściwie?

Ligeia

1. Data: 2004-02-24 20:35:22

Od: "Ligeia" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dunia wrote:

> Bo co miesiac jakis troll wyskakuje z podobnymi rewalacjami... ilez
> mozna.

To po co odpisujesz? Jakies masochistyczne zapedy? ;-)))

Ligeia

1. Data: 2004-02-24 21:01:57

Od: Karolina Matuszewska <g...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 24 Feb 2004 10:04:23 +0100, Darpola wrote:

> III. "Przekrój" nie jest szmatławcem!

Właśnie mam tą wątpliwą przyjemność mieć przed sobą najnowszy
numer Przekroju. Jak to nie jest szmatławiec, to nie wiem, co nim jest...

Pozdrawiam,
Karola

Dermacol w Warszawie śródmieściu poszukiwany:-)
Konsultantka AVON z Wro pilnie potrzebowana...
gin-tonic, Tychy
wrocław-depilacja
Kosmetyki Mary Kay