fasolka szparagowa

1. Data: 2004-02-06 21:09:37

Temat: fasolka szparagowa
Od: "walkie!" <walkie_wywal_to@to_tez_wywal_wroclaw.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam wieczorowa pora ;)

mam w domu fasolke szparagowa, ale taka z puszki i kompletnie nie mam
pomyslu co z nia zrobic. przyznam sie szczerze ze jeszcze nie jadlam
konserwowej fasolki i nie wiem do czego ja wykorzystac.

domyslam sie ze taka fasolka rozni sie w smaku od naturalnej tylko nie
wiem jak bardzo, czy mozna by ja po prostu odcedzic i zjesc z bulka
tarta czy cos innego zrobic.
moze jakas salatka albo co - no nie mam pojecia, poratujcie, zainspirujcie.

z gory dzieki :)
--
* Justyna - walkie!
* http://walkie.cegla.art.pl & http://shanties.art.pl

1. Data: 2004-02-06 21:18:49

Temat: Re: fasolka szparagowa
Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> tarta czy cos innego zrobic.
> moze jakas salatka albo co - no nie mam pojecia, poratujcie, zainspirujcie.

Witam!
Narobiłaś mi smaku tą fasolką. Ja zjadam taką fasolkę prosto z puszki, bez
zalewy, na zimno. Z bułeczką tartą też jest dobra. Dodaję do sałatki
ziemniaczanej / ziemniaki, ogórek, wędlina, kukurydza, papryka, majonez/, oraz
do sałatki śledziowej, ale tylko troszkę. Zresztą otwórz puszkę, spróbuj
fasolkę i sama ocenisz do czego by Ci pasowała.
pzdr.

1. Data: 2004-02-06 21:55:56

Od: "waldek" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> mam w domu fasolke szparagowa, ale taka z puszki i kompletnie nie mam
> pomyslu co z nia zrobic.
====
Rany, ale ty masz czasami fantastyczne problemy! :-}}}
Można z nią zrobić wszystko, to co z normalną, tylko nie gotować.

waldek
====

1. Data: 2004-02-06 22:02:00

Od: "Lilla" <l...@b...lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "walkie!" <walkie_wywal_to@to_tez_wywal_wroclaw.net.pl> napisała:
> [...]
> tarta czy cos innego zrobic.
> moze jakas salatka albo co - no nie mam pojecia, poratujcie, zainspirujcie.

Jesli lubisz czosnek, to polecam salatke z przepisu Joanki w Superexpressie:

"DO-RE-MI-FASOLA

2 puszki zielonej lub żółtej fasolki konserwowej
2 duże ząbki czosnku
pół dużej cytryny
oliwa z oliwek
sól

Fasolkę odcedzić, wyłożyć do miski, dodać miazgę z rozdrobnionego
czosnku, skropić obficie cytryną, posolić, delikatnie (aby nie połamać
fasolek) wymieszać. Polać 3 do 4 łyżkami stołowymi oliwki.
Serwować po 3 godzinach od przyrządzenia, aby jej smak stał się w pełni
wyrazisty. Dzielę się z Wami przepisem przywiezionym przez mych
rodziców aż z Jugosławii. Ta sałatka prosta i szybka w przyrządzaniu
- na każdych imieninach znika pierwsza ze stołu.
Jest bardzo zdrowa ze względu na czosnek i cytrynę.
Zawsze się udaje - polecam! 6 porcji."

Pozdrawiam
Lilla

1. Data: 2004-02-06 22:04:25

Od: "walkie!" <walkie_wywal_to@to_tez_wywal_wroclaw.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik waldek napisał:

> [...]
> Rany, ale ty masz czasami fantastyczne problemy! :-}}}
> Można z nią zrobić wszystko, to co z normalną, tylko nie gotować.

tez mi sie wydaje ze sa pasjonujace

a ja naprawde nie wiem do czego ja uzyc i jeszcze jak sobie o nije
pomysle to wydaje mi sie ona taka wstretna chemiczna i w ogoooole fuuu

1. Data: 2004-02-06 22:17:05

Od: "waldek" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a ja naprawde nie wiem do czego ja uzyc i jeszcze jak sobie o nije
> pomysle to wydaje mi sie ona taka wstretna chemiczna i w ogoooole fuuu
====
Może najprościej i bez kombinowania - zjedz jutro do obiadu z jakimś
mięchem, albo jajem. Wystaczczy ją podgrzać, odcedzić i ślicznie posmarować
masełkiem.

waldek
====

1. Data: 2004-02-06 22:17:34

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 06 Feb 2004 22:09:37 +0100, "walkie!"
<walkie_wywal_to@to_tez_wywal_wroclaw.net.pl> wrote:

> [...]
>tarta czy cos innego zrobic.
>moze jakas salatka albo co - no nie mam pojecia, poratujcie, zainspirujcie.

mnie to kiedys podano w formie dodatku do gulaszu, jak gulasz juz
gotowy, to ten ktos wrzucal zawartosc puszki, mieszal, mieszal i
juz. bylo ciekawe

trys
K.T. - starannie opakowana

poooomocy!!! spodnie poplamiłam sobie tłuszczem>
Uwaga! Troll podszywający się pod p. Władysława Łosia
Ciasto do pizzy
pizza - zakalec
( ? ) ulubione potrawy ( ? ) + przepisy?