filet

1. Data: 2004-12-20 08:42:43

Temat: filet
Od: "Kruszynka" <K...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

No nareszcie zrobiłam siatkę filetem 116x240cm
Ale jest jeden problem, boki nie trzymają pionu tylko schodza.
I mam pytanie do osób robiących takową siatkę czy po naciągnięciu na ramę,
wyszyciu i praniu to się naprostuje. A może coś jeszcze źle robiłam.
Pozdrawiam zasmucona
AnnaJ

1. Data: 2004-12-20 14:26:21

Temat: Re: filet
Od: "Anna B." <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kruszynko,filet jest robiony po skosie i zawsze będzie "wył" w jedną stronę.
Trochę krochmalu i naciąganie pomoże na pewno. Poza tym im bardziej sztywne
nici, tym trudniej doprowadzić go do pionu.
A tak poza tym, to niezłe wymiary ma ta Twoja siateczka! :)))
A co będzie na siateczce? Czy juz coś jest? Bardzom ciekawa!

--
Pozdrawiam!
Anna B. (Ziemia Lubuska)

1. Data: 2004-12-20 17:59:51

Od: "Kruszynka" <K...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna B." <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> A tak poza tym, to niezłe wymiary ma ta Twoja siateczka! :)))
> A co będzie na siateczce? Czy juz coś jest? Bardzom ciekawa!

Witaj Aniu B właśnie o to mi chodziło.
Bo z tej siateczki to jest 1/4 część firanki. Najpierw musze zobaczyć jak ta
mi wyjdzie i wtedy bedę brala sie za następną część. Więc pracy jest co
niemiara.
Teraz musze pomyślec o ramce.
A chcę spróbować wyszyć motyle lub winogrona, ale to wszystko już po Nowym
Roku.
Winogrona to mam a motyli nie więc będzie zależeć czy znajdę.
Anno B. probowałam do Ciebie pisać na priv ale coś nie widziałam u siebie
wysłanego @ wysyłalam nawet 2x .
Dziękuję i pozdrawiam
Anna J.

masa papierowa