film -NIE JESTEŚMY TACY SAMI czy ktoś ma ?

1. Data: 2004-12-23 08:12:54

Temat: film -NIE JESTEŚMY TACY SAMI czy ktoś ma ?
Od: "Roj" <r...@k...pl[wytnij_to]> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
trochę ponad tydzień temu, a dokładnie 09.12.2004r. o godz. 23:15 na TVP 2
leciał film NIE JESTEŚMY TACY SAMI. Niestety nie wiedziałałem o nim i nie
oglądałem ale znajoma chwaliła. Może ktoś z was go nagrał i mógłby się
podzielić :) Poniżej podaję skrót treści filmu:

Nie jesteśmy tacy sami

95 min, 1999 Włochy
reż.: Elisabetta Lodoli; wyk.: Giovanna Mezzogiorno, Stefano Accorsi,
Lorenza Indovina, Tommaso Ragno, Sergio Albelli, Picchio de Renzo; scen.:
Sandro Petraglia, Domenico Starnone, Federico Starnone

Współczesny Rzym. Marco, młody architekt, dostaje powołanie do wojska.
Przydzielony na rok do pracy z inwalidami, trafia do Krajowego
Stowarzyszenia Chorych na Schorzenia Nerwomięśniowe. Początkowo traktuje tę
pracę jak zło konieczne, chce w trakcie służby skończyć projekt konkursowy.
Chorzy budzą w nim niesmak. Jego podopieczna to młoda, piękna dziewczyna.
Jest całkowicie sparaliżowana, porusza się na wózku. Nowe zajęcia tak
pochłaniają młodego mężczyznę, że zaniedbuje pracę nad projektem. Coraz
mniej czasu poświęca narzeczonej.

Pozdrawiam
Sebastian

2. Data: 2004-12-23 21:22:42

Temat: Re: film -NIE JESTEŚMY TACY SAMI czy ktoś ma ?
Od: Tomek <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Roj wrote:
> [...]
> Jest całkowicie sparaliżowana, porusza się na wózku. Nowe zajęcia tak
> pochłaniają młodego mężczyznę, że zaniedbuje pracę nad projektem. Coraz

"...Jest całkowicie sparaliżowana..." - to jakies nieporozumienie. Osoby
chore na zanik miesni nie sa sparalizowane. To tak gwoli sprostowania:)
Pozdrawiam,
Tomek

3. Data: 2004-12-30 16:11:02

Od: "Radzio" <w...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sz.P. Roj <r...@k...pl[wytnij_to]> napisał(a):

> [...]
> nim i nie oglądałem ale znajoma chwaliła. Może ktoś z was go nagrał i
> mógłby się podzielić :) Poniżej podaję skrót treści filmu:

Mam go w divXie, na kompie. Rozmiar okolo 700 MB.
Skontaktuj sie ze mna na priv.

pozdrawiam,
radzio

--
Klub Zbuntowanych Kaleczniaków
www.kzk.prv.pl

4. Data: 2005-01-12 20:58:33

Od: "ona54" <o...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

1.widziałam ten film nie od początku, ale do końca
dobry jak na takie filmy, bez głupich sentymentów
grała autentyczna do bólu atrakcyjna do bólu dystroficzka

wreszcie znam tytuł
NIE JESTEŚMY TACY SAMI
i tak jest

2. weszłam na stronke zbuntowanych kaleczniaków, ale jakoś trudno się połapać

5. Data: 2005-01-13 09:26:03

Od: "Roj" <r...@k...pl[wytnij_to]> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> NIE JESTEŚMY TACY SAMI
> i tak jest
>
> 2. weszłam na stronke zbuntowanych kaleczniaków, ale jakoś trudno się

No mi też się w końcu udało obejrzeć ten film -dostałem go od kolegi z
grupy. Kopia co prawda jest słabiutka ale obejrzeć się da a może kiedyś uda
mi się dostać lepszą.

Sam choruję na zanik mięśni (co prawda jak pisze poprzedniczka też jestem
autentyczny do bólu no z atrakcyjnością troszkę gorzej ;)) i bardzo
zaskoczyło mnie jak dobrze ten film oddaje problemy ludzi chorych na tą
chorobę, a zarazem jak dobrze pokazuje jak można takim ludziom pomóc. W
pewnych scenach mógłby być nawet filmem szkoleniowym dla opiekunów :) Jednym
słowem bardzo mi się podobał i polecam go zarówno ON jak i pełnosprawnym.
Jedni i drudzy napewno odnajdą w nim coś dla siebie.

Hmm może krytykiem filmowym to ja nie jestem ale myślę, że w tych paru
słowach udało mi się ująć to co chciałem ;)

Pozdrawiam
Sebastian

Jaki chodzik do pomocy w chodzeniu kupić
Produkcja podstawowego sprzętu dla ON
Produkcja podstawowego sprzętu dla ON
Prośba
(SPAM)-ZAMIENIĘ WÓZEK ELEKTRYCZNY-MEYRA 4.22 6km/h na szybszy 10km/h.