firanka robiona na szydełku

1. Data: 2003-08-28 06:26:23

Temat: firanka robiona na szydełku
Od: "jolka" <j...@w...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Czytam Was już długo, teraz postanowiłam się ujawnić. Nazywam się Jolka,
pochodzę z województwa Łódzkiego,mam 2 córki-Justynę (16 lat) i Anię (10
lat) interesuje się wszystkimi "robótkami ręcznymi". Robię na drutach(jak
mnie dzieci przycisną), szydełkuje(ostatnio robiłam 2 torebki dla moich
córek), haftuje, ostanio zrobiłam 2 obrazki krzyzykami. Teraz postanowiłama
zrobić sobie firanki na szydełku(widziałam u koleżanki) są cudności, tyle,
że jej zrobiła znajoma.Myslę, że teraz jesienią i zimą to dam radę, bo poza
tym wszystkim to pracuje zawodowo ;-))) Może któraś z Was robiła firanki i
ma jakieś ciekawe wzory, wymiana doświadczeń . Myślę, że teraz będę się już
udzielaŁA na tej grupie, strasznie mi się tu podoba. Mam jeszcze jedna
prośbę , bardzo chciałam bym nauczyć się jeszce garnki lepić( ponć nie
święci to robią) i malować na szkle. Może któraś z Was wie namiary na jakieś
"warsztaty" gdzie można się tego nauczyć,i czy można tam z dzieckiem.
Młodsza córka ma troszkę takich zapętów artystycznych.

POzdrawiam milutko Jolka.

1. Data: 2003-08-28 06:45:58

Temat: Re: firanka robiona na szydełku
Od: "Milena" <m...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zrobić sobie firanki na szydełku(widziałam u koleżanki) sš cudnoœci, tyle,

Witaj Jolu i czuj się jak u siebie. Tu jest przemiła atmosfera, i myślę, że
właśnie wpadłaś...jak śliwka w kompot. Już po tobie :)). Pozdrawiam serdecznie.

Milena

1. Data: 2003-08-28 07:10:17

Od: "yenulka" <a...@N...data.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jolka" > napisał w wiadomości

> [...]
> "warsztaty" gdzie można się tego nauczyć,i czy można tam z dzieckiem.
> Młodsza córka ma troszkę takich zapętów artystycznych.

Witaj na pozytywnie zakreconej grupie jolu - ja co prawda zadnej firnaki
szydelkowej nie popelnilam jeszcze, ale kilka wzorow wygrzebanych z
przepasci dyskowych na firanki filetowe przesylam Ci na priv.
pzdr
yenn

--
jesli chcesz do mnie napisac usun nospam z adresu

1. Data: 2003-08-28 09:49:29

Od: "Pusia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj cieplutko :))))

Wysyłam kilka ciekawych wzorow firanek z motylkami,kwiatowe i inne,mam
nadzieje,ze spodobaja Ci sie :)))

Pusia( z zielonego jak Marsjanin w tym roku Białegostoku)

1. Data: 2003-08-28 10:07:49

Od: "JotHa" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj !
Poczynilam takowe. Najgorsze w tym wszystkim dla mnie to jest prasowanie,
ale przeciez pokuta jakas raz na jakis czas mi sie nalezy :-))) Z reszta,
nie takie to wcae okrutne. W koncu tez i nieczesto. Mysle o kolejnych, ale
na razie sie 'szydelkowo ubieram' - tzn mocno probuje :-)))
Mam tez kilka wzorkow, nie wiem, czy innych niz daly Ci dizewczyny.
Interesuja Cie bardziej robione filetem, czy laczone z jakis elementow ?
Poza tym, takie dluuuugie firanki, czy zazdroski ?

Pozdrawiam
Asia

1. Data: 2003-08-28 12:36:32

Temat: Odp: firanka robiona na szydełku
Od: "szanna1" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JotHa" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
[...]
:
: Pozdrawiam
: Asia
:
Witam !
Nazywam się Ania. W przeszłości dużo robiłam na drutach, szydełku,
wyszywaŁam i szyłam. No i była duża przerwa. Teraz nabrałam ochoty na
firankę. Marzy mi się woal łaczony albo wykończony szydełkiem. O
frywolitkach jeszcze nie śmiem marzyć. Przy okazji prosiłabym o wzorki lub
stronki
Mam też pytanie. Gdzie w trójmieście można dostać jakieś cienki nici z
połyskiem aby pasowały do takiej firanki z woalu?
Ania

1. Data: 2003-08-28 16:58:14

Od: "Connie" <c...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj Jolu,

ja wlasnie robie firanke (wiem, wiem, co powiecie - dluuugo juz ja robie -
strasznie mi praca czas zzera), wiec gdybys miala jakies pytania, serdecznie
zapraszam na priv.

Pozdrawiam,
Connie

1. Data: 2003-08-29 06:06:52

Od: "" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witaj cieplutko :))))
>
> Wysyłam kilka ciekawych wzorow firanek z motylkami,kwiatowe i inne,mam
> nadzieje,ze spodobaja Ci sie :)))
>
> Pusia( z zielonego jak Marsjanin w tym roku Białegostoku)

czy ja tez mogęo nie prośic

1. Data: 2003-08-29 19:28:38

Od: "Pusia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik a...@g...pl

> czy ja tez mogęo nie prośic
>
> --
Wyslalam dwa razy ale wrocilo z powodu zapchanej skrzynki.
Pusia

1. Data: 2003-08-29 21:16:41

Od: Maria Ossowska <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

yenulka wrote:

> Witaj na pozytywnie zakreconej grupie jolu - ja co prawda zadnej firnaki
> szydelkowej nie popelnilam jeszcze, ale kilka wzorow wygrzebanych z
> przepasci dyskowych na firanki filetowe przesylam Ci na priv.

Witaj Jolu :)
Ja też jestem nowa i tylko czytuję waszą grupę.
Jeśli mogłabym również poprosić o przesłanie jakiegoś ładnego wzoru na
firankę szydełkową.... Będę bardzo zobowiązana :)

Pozdrawiam,
Marysia

zmana nicka
OT ku przestrodze...
OT ku przestrodze
[Poznan] materialy
Międzynarodowy Festiwal Koronki Klockowej w Bobowej