fotel typu gabinetowego a biurko komputerowe

1. Data: 2005-01-26 12:33:24

Temat: Re: fotel typu gabinetowego a biurko komputerowe
Od: "Geny" <g...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> http://krzesla-sklep.pl/sklep,755,10779565,577421374
45985,03,,pl,152289,0.html

jak na jakosc to cena jest zdecydowanie za wysoka. jedz do makro, tam sa
fotele tansze a w takiej jakosci. w meblach emilia na ul. cybernetyki tez
jest pol pietra przeznaczonego na fotele. jesli chodzi o biurko, to moze
lepszy mrozwiazaniem jest kupienie sobie plyty drewnianej i przykrecenie jej
do sciany?

pozdrawiam
geny

2. Data: 2005-01-26 12:42:25

Temat: fotel typu gabinetowego a biurko komputerowe
Od: Daniel Jakubowski <d...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

Co sadzicie o tym polaczeniu ? Przegladam oferty internetowe z fotelami
biurowymi i nic ciekawego nie widze. Nic co by moglo sie wydawac wygodne.
Oparcia niskie, nie mozna sie rozlozyc od czasu do czasu odpowiedno. Jesli
chodzi o wygode to wlasnie fotele gabinetowe odpowiadaly by mi, tak jak np.
http://krzesla-sklep.pl/sklep,755,10779565,577421374
45985,03,,pl,152289,0.html
Dodam ze przy kompie, na tym fotelu nie spedzalbym 12h/dobe. Raczej dla
rozrywki, po pracy, tak aby posiedziec godzinke, dwie przed kompem. A moze
ktos wie gdzie znajde w necie jakies NAPRAWDE WYGODNE krzeslo biurowe, moze
ktos ma takie.

Daniel Jakubowski
| www.danieljakubowski.prv.pl | www.grupynews.prv.pl |

3. Data: 2005-01-26 13:38:28

Od: Daniel Jakubowski <d...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

Geny napisal(a):

> [...]
> lepszy mrozwiazaniem jest kupienie sobie plyty drewnianej i przykrecenie jej

Odwiedze makro :) a biurko juz w drodze, zamowione, wiec za pozno :)

4. Data: 2005-01-26 13:43:43

Od: "Marthy" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Daniel Jakubowski <d...@S...pl> napisal(a):
> Co sadzicie o tym polaczeniu ?

Dla mnie dobre polaczenie. Od maja tak mam, co najmniej 12h/dobe :-)

> Oparcia niskie, nie mozna sie rozlozyc od czasu do czasu odpowiedno. Jesli
> chodzi o wygode to wlasnie fotele gabinetowe odpowiadaly by mi, tak jak
> np.

<ciach link>
kolega mial takie krzeslo - bujania prawie zadnego nie ma, niewygodne i w
ogole. Dlatego zdecydowalem sie na cos porzadnego i wybralem Nowy Styl -
krzeslo z serii Nova: http://www.nowystyl.com.pl/pl/biuro/nova_wood.htm do
dostania z roznymi nogami (wersja steel). To krzeslo bylo najwygodniejsze ze
wszystkich dostepnych w sklepie, nawet drozsze (i ladniejsze) nie byly tak
wygodne, jezeli chodzi o prace przy komputerze (np.
http://www.nowystyl.com.pl/pl/biuro/nadir.htm ) Krzeslo kosztowalo 800 zl,
do tego obecnie jeszcze 22% vatu, ale mysle ze warto. Ja tam przynajmniej
nie narzekam i nie zaluje tych pieniedzy.
Aha - roznica ceny miedzy wersja skorzana a z obiciem materialowym
(zapomnialem nazwy) byla nieznaczna, wiec mam skore. I nie zaluje, bo
miesiac po zakupie mialbym na nim plame z kawy ;-D

--
Marthy

5. Data: 2005-01-26 17:57:53

Od: "Huckleberry" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Marthy" <m...@w...pl> napisal w wiadomosci

> [...]
> (zapomnialem nazwy) byla nieznaczna, wiec mam skore. I nie zaluje, bo
> miesiac po zakupie mialbym na nim plame z kawy ;-D

Ja mam takie krzeslo od kilku miesiecy:
http://tinyurl.com/6tsgm
polecam :)

6. Data: 2005-01-26 18:36:18

Od: "JerzyR" <j...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

> biurowymi i nic ciekawego nie widze. Nic co by moglo sie wydawac wygodne.

to zajrzyj tu:
http://www.profim.pl/?action=katalog_profim&ids=21&i
dm=3&idks=1&lang=pl&PHPSESSID=16597b2a30b9d449738a78
6238c5de6b

Cos ciekawego znajdziesz . Sam siedzialem na kilku i IMHO sa b.dobre.

JerzyR

7. Data: 2005-01-26 18:53:28

Od: "Boombastic" <b...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Daniel Jakubowski" <d...@S...pl> wrote in message
> [...]
> Oparcia niskie, nie mozna sie rozlozyc od czasu do czasu odpowiedno. Jesli
[cut]

Ja stosunkowo niedawno szukalem bardzo wygodnego fotela do pracy przy
kompie. Wiekszosc foteli to totalny badziew majacy za zadanie ladnie
wygladac i nic poza tym. Porecze drewniane lub z plastiku gwarantowaly
bolace lokcie juz po godzinie, dosyc twarde siedziska powodowaly dretwienie
pupy po dluzszym czasie. A na dodatek jakosc wykonania najczesciej jest
ponizej wszelkiej krytyki (np. fotel Sitaga za 5000 zl wysmiala nawet
obsluga).
Ja kupilem cos innego Elano seating model President. Bardzo wygodny,
rozkladane oparcie z wyjezdzajaca czescia siedzaca, dobre do relaksu,
regulowana wysokosc oczywiscie tez, do tego szeroki wybór faktur skór i
kolorystyki.
Strona sprzedawcy z tym modelem.
http://www.meblohurt.com.pl/meblohurt/index.jsp?plac
e=Menu01&news_cat_id=23&layout=1

8. Data: 2005-01-27 00:46:29

Od: Fanaberia <f...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wed, 26 Jan 2005 14:43:43 +0100, na pl.rec.dom, Marthy napisał(a):

> kolega mial takie krzeslo - bujania prawie zadnego nie ma, niewygodne i w
> ogole.

Mam taki fotel od ponad ośmiu lat. Spędzam na nim ok. 12 godzin dziennie i
jestem z niego bardzo zadowolona. Poziom odchylenia, a co za tym idzie
możliwość bujania jest regulowana pokrętłem. Może kolega miał skręcone na
maksa? Wtedy rzeczywiście jest sztywne, jak większość typowych foteli. IMO
cena 299 zł za ten fotel to dobra oferta (przy kwocie ok. 100 zł za zwykłe,
obrotowe krzesło biurowe).

Fanaberia

9. Data: 2005-01-27 14:01:13

Od: Daniel Jakubowski <d...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

JerzyR napisal(a):

> [...]
6238c5de6b
> Cos ciekawego znajdziesz . Sam siedzialem na kilku i IMHO sa b.dobre.

Za drogie dla mnie niestety

Daniel Jakubowski
| www.danieljakubowski.prv.pl | www.grupynews.prv.pl |

Ogrzewanie kawalerki na wynajem