founde

1. Data: 2002-08-08 06:48:53

Temat: Re: founde
Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ola Mycha <m...@p...23onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:ait3s9$ql6$...@n...tpi.pl...
> Witam
> Czy ktos moglby przyblizyc founde? Jak to sie je, z czym, przy jakich
> okazjach moze byc podane, jak przygotowac, z czego, ile kosztuje garnek,
czy
> to jest danie glowne czy przegryzka...
> Dziekuje:-)
> Pozdrawiam
> Ola Mycha

główna przegryzka, hehehehe, najlepiej z winem :)
Może być fondue serowe, mięsne, czekoladowe i w rozpuszczonym sosie serowym,
czekoladowym czy innym macza sie ponabijane na długie szpikulce różne
specjały: pokrojony chleb w kostkę, kawałki bułki, kawałki mięsa, owoce.

wkn

1. Data: 2002-08-08 09:02:15

Od: "Anton" <m...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ola Mycha" <m...@p...23onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Czy ktos moglby przyblizyc founde? Jak to sie je, z czym, przy jakich
> okazjach moze byc podane, jak przygotowac, z czego, ile kosztuje garnek,

ja np mam garnek elekryczny za ok 300 PLN

m.

Briki
Re: founde
Re: [OT] okradanie konsumenta - Albert