"francuska laleczka" wiecie co to?

następny post »
Data: 2006-01-04 19:37:52
Temat: "francuska laleczka" wiecie co to?
Od: "ania1161" <a...@N...gazeta.pl>

witam wszystkich
moja siostra kupila na jakims kiermaszu w Angli tenze przedmiot, ktory
nazywa sie francuska laleczka ( byc moze fachowa nazwa jest inna lecz na
metce tak wlasnie napisano)
wyglada on tak jak raczka od skakanki i u gory ma cztery gwozdziki na ktore
zaplata sie nitke i "jakos" przerabia chyba szydelkiem
problem w tym ze siostra w robotkach niezbyt kumata a ja nie wiem jak na tym
pracowac i co mozna na tym wydlubac ( robotka ponoc wychodzi jak taka cienka
rureczka) bo tez spotkalam sie z tym pierwszy raz
probowalam znalezc w sieci ale pod tym haslem wyswietlaja sie same
nieprzyzwoite rzeczy :))
slowem, jezeli wiecie o co chodzi, macie jakies pomysly lub praktyke prosze
was bardzo podzielcie tutaj
pozdrawiam
ania