frywolitka-igła-ratunku!!!

1. Data: 2004-11-25 09:00:07

Temat: frywolitka-igła-ratunku!!!
Od: "Ulya" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam dziewczyny. Uparłam się ostatnio że przyozdobię banieczki świąteczne
frywolitkami. Dwa dni mi zeszło zanim połapałam jak się tworzy te słupki. Ale
teraz już śmigam. Pojawił się natomiast problem w momencie jak chciałam zsunąć
te słupki z igły. Bardzo mi się to "zaciaśniło", na igle pozostała mała pętelka
i nie mam pojęcia co dalej. Czy znajdę tutaj miłośniczkę frywolitki igłowej,
której wytłumaczenie techniki tworzenia frywolitek nie sprawiłoby problemu? W
zamian mogę posłać (tylko najwcześniej jutro wieczorkiem) skan najnowszej Anny
z pięknymi ozdóbkami frywolitkowymi na banieczki. Pozdrawiam. Ulya.