frywolitki

1. Data: 2003-02-12 22:03:43

Temat: frywolitki
Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

pokochalam ostatnio frywolitki, ale nie moge nigdzie znaleźć duzych wzorów,
takich na obrusy i serwety... czy ktoś móglby mi pomóc? wolę zrobic jeden
solidny obrus niz setki małych serwetek, przynajmniej nacieszę nim oczy zamiast
upychac w szufladzie kolejne maleństwo:)

1. Data: 2003-02-13 13:15:40

Temat: Re: frywolitki
Od: Bebe <b...@s...man.poznan.pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

m...@p...onet.pl napisał(a):

> [...]
> solidny obrus niz setki małych serwetek, przynajmniej nacieszę nim oczy zamiast
> upychac w szufladzie kolejne maleństwo:)

http://strony.wp.pl/wp/tomella13/imagepagesdyplom/im
age1.htm

Tu znajdziesz piekny obrus frywolitkowy - szczesc Boze :))) na kolejne
pol roku przynajmniej.
Ja mam na razie jakies 30 kwiatuszkow na 300 potrzebnych...

Pozdrowka
Bebe, Poznan
--
Moj prawdziwy adres to bushyk malpa man kropka poznan kropka pl

"In the cookie of life friends are the chocolate chips" :)

1. Data: 2003-02-13 19:10:58

Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Dzięki, dobra kobieto:)))) wielkie dzieki:))))

1. Data: 2003-02-19 21:06:19

Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Mam juz całe 6 kwiatków, idę jak burza:)

skany- proszę o cierpliwość
OT- Uwaga - wirus
Re: Poszukuję kotów :-)
Re: Białostoczanki - Hobby Studio