frywolitki-pytanie techniczne

1. Data: 2003-11-19 13:58:27

Temat: frywolitki-pytanie techniczne
Od: "Zosia" <m...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

mam może dziwne pytanie skierowane do frywolitkujących, przy wykonywaniu
pierwszego węzełka palca której ręki używacie do podnoszenia nitki z czółenka -
tej, ktora trzyma czółenko (czyli dla praworęcznych prawej) czy tej, która
trzyma pętelkę?

1. Data: 2003-11-19 20:16:44

Temat: Re: frywolitki-pytanie techniczne
Od: "Ela Sroczyńska" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zosia:
> [...]
czółenka -
> tej, ktora trzyma czółenko (czyli dla praworęcznych prawej) czy tej, która

Jeżeli dobrze zrozumiałam, o co Ci chodzi, to tę, która trzyma czółenko -
nie bardzo wtobrażam sobie zrobienie tego ręką od pętelki!
pozdrawiam
Ela

1. Data: 2003-11-19 20:56:27

Od: "iza" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Jeżeli dobrze zrozumiałam, o co Ci chodzi, to tę, która trzyma czółenko -
> nie bardzo wtobrażam sobie zrobienie tego ręką od pętelki!

nigdy sie nie udzielalam, ale pozwole sobie odpowiedziec
srodkowym palcem reki na ktorej jest petelka

pozdr
iza

1. Data: 2003-11-20 14:21:13

Od: Bebe1 <b...@s...man.poznan.pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

a ja robię troszkę inaczej - nitki nie podnoszę palcem, tylko nawijam ją
na dłoń (prawą). Jest to mój "najpierwszy" ruch przed pierwszym
węzełkiem. Tak się nauczyłam z Anny i już pewnie nie wykorzenię - a poza
tym ładnie to wygląda, bo to taki wdzięczny ruch :)))

Pozdrówka
Bebe1, Poznań
--
Moj prawdziwy adres to bushyk malpa man kropka poznan kropka pl

"In the cookie of life friends are the chocolate chips" :)

1. Data: 2003-11-20 21:30:55

Od: "ela0626" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie wiem, czy dobrze zrozumiałam pytanie. Nitkę z czółenka naciągam prawą
ręką, palcem środkowym lewej ręki ściągam pętelkę.
Nigdy się nad tym nie zastanawiałam, robię to automatycznie. A z jakiego
powodu takie pytanie?

Pozdrawiam
Ela

1. Data: 2003-11-20 22:28:08

Od: "Zosia" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A z jakiego powodu takie pytanie?

Dorwałam wreszcie "Moje Robótki" i po przyjrzeniu się kursowi wpadłam w lekkie
otepienie. Nawet spróbowałam i doszłam do wniosku, że osoba, której ręce są
uwidocznione na zdjęciach strasznie sie męczy, bo chyba dużo prościej jest do
podnoszenia nitki używać prawej ręki, wtedy lewą można naciągnąć pętelkę i
przełożyć czółenko jednym ruchem...

1. Data: 2003-11-22 09:48:59

Od: "ela0626" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

do
> podnoszenia nitki używać prawej ręki, wtedy lewą można naciągnąć pętelkę i

A ja z tego kursu na pewno nie mogłabym się nauczyć. Mało wyraźny.
Dobrze, że miałam dobre nauczycielki.

Pozdrawiam i wracam do swoich gwiazdek.
Ela

1. Data: 2003-11-22 10:49:15

Od: "annaweronika" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> pozdr
> iza

Iza - to TY?
pozdr
annaweronika :-)
P. S. Jesli to Ty, to czy dostałas dokumenty ze wzdowa? Jesli nie Ty, to
przepraszam :-)

1. Data: 2003-11-22 18:19:11

Od: "Ela Sroczyńska" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ela0626" napisał w wiadomości
> [...]
> ręką, palcem środkowym lewej ręki ściągam pętelkę.
> Nigdy się nad tym nie zastanawiałam, robię to automatycznie. A z jakiego

ja też tak robię - spojrzałam na ten kurs w "Moich Robótkach" wi wydaje mi
się, że wiązanie węzełków metodą pana ze zdjeć byłoby trochę niewygodne... o
ile kojarzę, to w ogóle nie dotykam nitki z czółenka lewą ręką!
pozdrawiam
Ela S.

1. Data: 2003-11-22 20:27:04

Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Iza - to TY?
> pozdr
> annaweronika :-)
> P. S. Jesli to Ty, to czy dostałas dokumenty ze wzdowa? Jesli nie Ty, to
> przepraszam :-)

Tak to ja :)
dostałam dyplom!!!!!!!
1,5 roku czekania!!!!!!!!!!
odezwe sie na priva, obiecuje
pozdr

Re: Szukam schematu -Anioła Stróża na kładce
(szydelko) nauka + wozry
program...
potrzeba pomoc
[allegro]czapki-polar