program...

1. Data: 2003-11-18 22:11:38

Temat: program...
Od: "Gisia" <g...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziewczyny, prosze pomozcie!
Popsul mi sie komputer i stracilam ten program do zamieniania obrazkow na
haft krzyzykowy...
To nie byl jakis specjalny program, tylko taki sciagany z internetu...
Czy ktoras moze pamieta z jakiej to bylo strony?
Bardzo chcialabym ten programik odzyskac...
Pomozcie!!
Pozdrawiam serdecznie- Gisia

1. Data: 2003-11-19 01:18:24

Temat: Re: program...
Od: "Lama" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Czy ktoras moze pamieta z jakiej to bylo strony?
> Bardzo chcialabym ten programik odzyskac...

Nie wiem, czy to akurat jeden z tych programów miałaś, ale dopiero co zadałam
na forum bardzo podobne pytanie i oto, co mi odpowiedziała Elzebieta:

Pozdrawiam
Lama

1. Data: 2003-11-19 20:08:24

Od: "Gisia" <g...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora