gadżet dla psychiatry

1. Data: 2003-11-04 14:01:03

Temat: gadżet dla psychiatry
Od: "fiona" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie !
Pracuje w Agencji Reklamowej.
Zapewne jest na tej liście niejeden lekarz psychiatra. Przygotowujemy gadzet
dla lekarzy tej profesji, który mógłby im pomóc w pracy. Mam zatem pytanie,
co takiego przydałoby sie Wam w wypełnianiu codziennych obowiazków. ( wiem,
że chusteczki higieniczne sa bardzo poządane ;-)) ale co poza tym .
Kalendarz do notatek, czego Wam zwykle brakuje na biurku ?Pomózcie.
Niewykluczone, że to o czym tutaj napiszenie pojawi sie kiedys w waszym
gabinecie.
Pozdrawiam i czekam na pomysły

pozdrawiam fiona

2. Data: 2003-11-04 14:43:48

Temat: Re: gadżet dla psychiatry
Od: "kr" <k...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

1.gumowy mlotek z ogranicznikiem sily przylozenia, by nie zostawial sladow i
"otwieraczem oczu" rozmiar: rodzic z zadartym nosem
2. Kiedys widzialam reklame misia - dla nerwowych: mozna mu bylo powyrywac
rece, nogi i urwac glowe; jak czlowiekowi przeszlo, to misia mozna bylo
poskladac - do nastepnego razu.
reszta gadzetow, ktore chetnie bym stosowala jest niestety zakazana przez
prawo.

pozdrawiam
kr

3. Data: 2003-11-04 15:50:09

Od: "fiona" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

o rany ... ja tu poważnie a wy sie nabijacie ..... ... no proszę o jakieś
powżne sugestie ....

Misio ... no tak .... a moze zrobić dla facetów Misiowe a dla kobiet Misie
;-)

4. Data: 2003-11-04 16:30:33

Od: "p...@p...onet.pl" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
gadzet
> dla lekarzy tej profesji, który mógłby im pomóc w pracy.>

witam
polecam sztuczną pierś jak z "Metody wodnej" Irwinga.
pzdr.
p.

5. Data: 2003-11-04 19:48:50

Od: "kr" <k...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

"fiona" <a...@o...pl> wrote in message news:bo8huq$mfo$1@news.onet.pl...
> [...]
> powżne sugestie ....
>
> Misio ... no tak .... a moze zrobić dla facetów Misiowe a dla kobiet Misie

przepraszam, ale nie moglam sie powstrzymac :)
Czemu dla psychiatrow, psychologom tez sa potrzebne rozne rzeczy, a mniej im
placa.....
Tak powaznie, to notesy, dlugopisy, olowki, kredki, bloczki z kartkami na
ktorych wpisuje sie termin kolejnej wizyty i ew. zalecenia itp. Nie jestem
psychiatra, robie specjalizacje z neurologop. i calkiem powaznie
mowiac...wyobraz sobie, ze prowadzisz dziecko kilka miesiecy, widac
rezultaty, dziecko zaczyna jesc, usmiechac sie, ufa Ci, potem wpada do
gabinetu i stwierdza , ze "mamusia powiedziala, ze i tak jestem kretynem,
wiec nie musze juz cwiczyc. Przyszedlem sie pozegnac" Taki mis bardzo by
sie przydal......
Na pewno, poza chusteczkami dla rodzicow, przydalyby sie cukierki,
duuuuuuuzo cukierkow dla dzieci - tez powaznie!
Fajne sa kolowrotki z karteczkami z podstawowymi danymi pacjenta; kartki A5
z ramkami (wygladem przypominaja dyplom lub fajna papeterie) - w formie
skoroszytu - sporo jest pacjentow, zwlaszcza wsrod dzieci, ktore wola
napisac lub narysowac, niz opowiedziec, tworzymy wowczas pewnego rodzaju
pamietnik.

A tak z ciekawosci: jak robilibyscie duzy kalendarz scienny dla psychiatry,
co by na nim bylo?

pozdrawiam
kr

6. Data: 2003-11-05 20:01:02

Od: "ela" <w...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

A ja najbardziej lubię kiedy zamiast durnego gadżetu mogę dostać najnowszą
literaturę fachową. Szkoda moim zdaniem pieniędzy firm na bzdeciki i ulotki.
Ale to tylko moje skromne zdanie.
Na kalendarzu dla psychiatrów w tym roku były reprodukcje Dalego :))

7. Data: 2003-11-06 11:22:03

Od: Grzegorz Szyszlo <z...@w...lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

fiona wrote:
> [...]
> powżne sugestie ....
>
> Misio ... no tak .... a moze zrobić dla facetów Misiowe a dla kobiet Misie

gdyby kto pytal, to Mis Puchatek to jest ona :)
mam nadzieje ze z tego powodu nikt nie dozna uszczerbku psychicznego :)

znik.

8. Data: 2003-11-06 11:58:55

Od: "fiona" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

o i to jest dobra mysl ... a moze podsunie mi Pani jakis pomysł jaka
ksiażka, która ostatnio ukazała się na rynku mogłaby Pania zainteresować.
Chociaz zawsze zachodzi ewentualnosc że pozycje, która moglibysmy
zaproponować , ktos np. juz ma .. hm... ale tego chyba nie da sie wykluczyć.
Może ma Pani jakiś pomysł.
Pozdrawiam Fionka

9. Data: 2003-11-06 13:34:40

Od: Marta Dmitruk <M...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

in article bodap5$avo$...@n...lublin.pl, Grzegorz Szyszlo at
z...@w...lublin.pl wrote on 6-11-03 12:22:

> gdyby kto pytal, to Mis Puchatek to jest ona :)
> mam nadzieje ze z tego powodu nikt nie dozna uszczerbku psychicznego :)
>
> znik.

Wcale nie! Winnie the Pooh to nie musi byc Fredzia Phi-Phi!!!! Winnie to
moze byc zdrobnienie od Winstona, a nie - Winnifred...
Marta

Nadmierne pocenie
MIZS-prosze chociaż o ogolnoświatową nazwę
normy dla INR i APTT
przepraszam jeśli nie na temat:)
zab madrosci - problem