galaretka + ananasy :)

1. Data: 2003-12-10 17:20:34

Temat: galaretka + ananasy :)
Od: "r.a.d.z.i.u." <cioochcia[wyrzuc_to]@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam

dzisiaj kupilem sobie kilka galaretek winiary, do tego bita smietane
truskawkowa i ananasy w puszcze...

a wlasnie sobie patrze i na opakowaniu od galaretki jest napisane "nie
dodawac swiezych ananasow, bo galaretka nie stezeje"

czy zasada ta dotyczy takze ananasow z puszki?

czy moze lepiej dodac jakies inne owoce :)

1. Data: 2003-12-10 18:26:14

Temat: Re: galaretka + ananasy :)
Od: "walkie!" <walkie_wywal_to@to_tez_wywal_wroclaw.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik r.a.d.z.i.u. napisał:

> a wlasnie sobie patrze i na opakowaniu od galaretki jest napisane "nie
> dodawac swiezych ananasow, bo galaretka nie stezeje"
>
> czy zasada ta dotyczy takze ananasow z puszki?

dotyczy rowniez z puszki

--

Justyna - walkie!
http://walkie.cegla.art.pl & http://shanties.art.pl

1. Data: 2003-12-11 09:33:11

Od: Ti`Ana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 10 Dec 2003 19:26:14 +0100, Waćpanna lub Waćpan *walkie!*, w
wiadomości news:<br7oft$bsa$1@SunSITE.icm.edu.pl> zawarł, co następuje:

bzdura jakaś czy co?
moje zawsze tężeją...
może kwesta galaretki?
--
Pozdrawiam, Ti`Ana
"Wbrew obiegowej opinii langusta żywi się wyłącznie owocami morza,

1. Data: 2003-12-11 10:20:14

Od: Waldemar Krzok <w...@u...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

Ti`Ana:

nie. Dotyczy tylko świeżych. Można też świeże sparzyć. To samo z papają,
kiwi i paroma innymi owocami.

Waldek

1. Data: 2003-12-11 19:10:53

Od: "walkie!" <walkie_wywal_to@to_tez_wywal_wroclaw.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Waldemar Krzok napisał:

> nie. Dotyczy tylko świeżych. Można też świeże sparzyć. To samo z papają,
> kiwi i paroma innymi owocami.
>
> Waldek

mnie kiedys po tych z puszki nie chciala stezec, wypita zostala.

1. Data: 2004-01-16 15:54:57

Od: "Vicky S." <v...@p...tylko.bez.tego.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Waldemar Krzok" <w...@u...fu-berlin.de> napisał w
wiadomości news:3FD844DE.6000809@ukbf.fu-berlin.de...

> nie. Dotyczy tylko świeżych. Można też świeże sparzyć. To samo z papają,
> kiwi i paroma innymi owocami.

Ostatnio mimo sparzenia kiwi galaretka nie stężała. Więc albo zależy to od
galaretki, albo zamiast "sparzać" trzeba owoce ugotować ;-))

Pozdrawiam, Vicky S.

kasztany w W-wie
Śledź wigilijny
test