gardena_system

1. Data: 2001-07-02 08:29:04

Temat: gardena_system
Od: <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Potrzebuję zakupić kilka elementów z systemu GARDENA ( trzonki, szczotki,
motyki ). Czy ktoś wie jak to zrobić przez INTERNET. Po kilku dniach poszukiwań
zwątpiłem w SIEĆ i w możliwości e-zakupów. Mam bardzo daleko do jakichkolwiek
supermarketów, więc zakup w w sklepie wysyłkowym jest dla mnie jedynym wyjściem.

2. Data: 2001-07-03 14:50:35

Temat: Re: gardena system
Od: <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> supermarketów, więc zakup w w sklepie wysyłkowym jest dla mnie jedynym

Spróbuj tam:
http://www.iglak.polbox.pl/sklep/ustal.cgi
Pozdrawiam Wojtek

3. Data: 2001-07-06 05:23:05

Od: <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> poszukiwań
> wyjściem.

> Spróbuj tam:
> http://www.iglak.polbox.pl/sklep/ustal.cgi
> Pozdrawiam Wojtek
>
> Dzięki, ale od niego zacząłem. Ma wszystko oprócz tego co ja chcę kupić.

Bonsai
Filtry do wody i przydomowe oczyszczalnie ścieków.
Klon palmowy (acer palmatum)
Zielona woda w oczku
Katalpa (surmia) purpurowa