Czarne zuczki na kwiatach dyni

1. Data: 2001-07-02 09:11:55

Temat: Czarne zuczki na kwiatach dyni
Od: 6...@p...onet.pl (Karol Sliwinski) szukaj wiadomości tego autora

Ostanio zauwazylam, ze na kwiatach dyni pojawilo sie mnostwo, ale to
mnostwo, malych czarnych zuczkowatych stworzen. Co robic? Patrzec, jak
laza (chodza), czy co? Dodam jeszcze, ze w piatek po poludniu ich nie
widzialam, a w niedziele pojawily sie na swiezo rozwnietych kwiatach.
Bardzo zalezy mi na tej dyni, bo wyhodowalam ja z ziarenka. Takie
przywiazanie ... :-)

Pozdrawiam,

Agnieszka
Agnieszka Sliwinska

2. Data: 2001-07-04 18:06:59

Temat: Re: Czarne zuczki na kwiatach dyni
Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Karol Sliwinski" <6...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Ostanio zauwazylam, ze na kwiatach dyni pojawilo sie mnostwo, ale to
> mnostwo, malych czarnych zuczkowatych stworzen

O ile pamiętam to te żuczki nie niszczyły rośliny. Jakie są Twoje
obserwacje?
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

3. Data: 2001-07-05 10:23:15

Od: 6...@p...onet.pl (Karol Sliwinski) szukaj wiadomości tego autora

Tez wydaje mi sie, ze tylko laza. Szczerze mowiac, ostani raz
widzialam je w niedziele, gdy lalo jak z cebra. Chyba jutro wpadne
znowu, ze spytac, jak sie czuja i sprawdzic, czy dynia jeszcze zyje.
BTW, czy wiesz, skad one tak nagle, z nienacka, mogly sie wziac i
spasc na piekne kwiaty mojej roslinki?

Agnieszka

>Użytkownik "Karol Sliwinski" <6...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
>
>O ile pamiętam to te żuczki nie niszczyły rośliny. Jakie są Twoje
> [...]

Agnieszka Sliwinska

4. Data: 2001-07-06 17:04:43

Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Karol Sliwinski" <6...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> BTW, czy wiesz, skad one tak nagle, z nienacka, mogly sie wziac i
> spasc na piekne kwiaty mojej roslinki?

Nie zastanawiałem się nad tym, ale sadzę, że one były i przed zakwitnięciem.
Przywabiły je kwiaty swoim jaskrawym kolorem podobnie jak jaskrawy kolor ust
kobiety przywabia inne paskudy :-).
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

gardena_system
Bonsai
Filtry do wody i przydomowe oczyszczalnie ścieków.
Klon palmowy (acer palmatum)
Zielona woda w oczku