gardło a klimatyzacja

1. Data: 2006-06-20 20:59:34

Temat: gardło a klimatyzacja
Od: "Marzka" <m...@C...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
mam problem z gardłem od czasu kiedy zaczęłam pracować w klimatyzowanym
pomieszczeniu. Bóle gardła, zapalenie krtani, katar, kaszel i tak wkółko od
paru m-cy. Czy zna ktos sposób jak sie uodpornić? Zmiana miejsca pracy
oczywiście nie wchodzi w grę...

Pozdrawiam,
Marzka

2. Data: 2006-06-20 21:28:03

Temat: Re: gardło a klimatyzacja
Od: "Polski pacjent" <l...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marzka napisał(a):
> [...]
> paru m-cy. Czy zna ktos sposób jak sie uodpornić? Zmiana miejsca pracy

Na mnie klima w pomieszczeniach nie działa, chyba że po wyjściu na
dwór różnica temp. da się gardłu we znaki. Za to klima w
samolotach rozwala mi gardło kompletnie...
Proponuję wizytę u internisty i niech przepisze coś na wzmocnienie
odporności, np. szczepionkę w aerozolu działającą miejscowo.
Kiedyś pomogła mi na wiele miesięcy.
A może warto zwrócić uwagę komuś z administracji, że klima jest
źle ustawiona i za mocno chłodzi. Możliwe też, że sprzęt nie był
od dawna serwisowany i rozsiewa bakterie.
Pozdrawiam.

3. Data: 2006-06-20 21:47:32

Od: "kakrysa" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marzka" <m...@C...wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> od paru m-cy. Czy zna ktos sposób jak sie uodpornić? Zmiana miejsca pracy

czas przeczyscic klimatyzator.. bakterie pewnie..

4. Data: 2006-06-21 07:37:25

Od: "tomm" <t...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

u kolezanki pracy pewnego dnia wszyscy dostali wysypke paskudna na twarzy,
potem zrobiono porzadne czyszczenie klimy i okazalo sie faktycznie, ze byla
niezle zapaskudzona,

ja teraz zrobilem odgrzybianie i jest juz starylna tylko, ze jeszcze
smierdzi
ta chemia, i musze jezdzic z otwartymi oknami aby sie klima przewiala

Tomek

pracownicza ksiazeczka zdrowia
Jak wyczyścić tapicerkę po wymiotach?
zeby madrosci a oczy !!