garnki elo-pol

1. Data: 2006-03-27 19:11:55

Temat: garnki elo-pol
Od: "Anna 'Akna' Strzyżewska" <akna[nospam]@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Planuję w najbliższym czasie zakup kompletu garnków. Obejrzałam już różne
komplety i moje oko przykuły zestawy nierdzewne z firmy Elo-Pol.
(http://www.elopol.pl/nierdzewne_komplety.html) Czy ktoś z szanownych
grupowiczów ma lub miał styczność z garnkami tej firmy i może się podzielić
opiniami na ich temat?
Wcześniej rozważałam kolekcję 365+ z Ikei, ale szczerze mówiąc nie spodobało
mi się wykończenie tych garnków.

Pozdrawiam
Akna

ps. Tylko nie Zepter- na bank nie napadłam.

2. Data: 2006-03-28 07:54:02

Temat: Re: garnki elo-pol
Od: a...@p...onet.pl (Jacek Szymanski) szukaj wiadomości tego autora

dnia 27/3/06 21:11, Anna 'Akna' Strzy?ewska z akna[nospam]@gazeta.pl
napisal/a:

> Witam
> Planuję w najbliższym czasie zakup kompletu garnków. Obejrzałam już różne
> komplety i moje oko przykuły zestawy nierdzewne z firmy Elo-Pol.
> (http://www.elopol.pl/nierdzewne_komplety.html) Czy kto? z szanownych
> grupowiczów ma lub miał styczno?ć z garnkami tej firmy i może się podzielić
> opiniami na ich temat?
> Wcze?niej rozważałam kolekcję 365+ z Ikei, ale szczerze mówi?c nie spodobało
> mi się wykończenie tych garnków.
>
> Pozdrawiam
> Akna

> [...]
witaj
my używamy ich naczyń od połowy 2004 (płyta elektryczna + zmywanie w
zmywarce) i są ok. mamy jakąś serię z metalowymi uchwytami (już nie pamiętam
nazwy) - nie chcieliśmy plastikowych elementów. Dokupiliśmy u nich też 2
patenie z serii granit (płytką i głęboką) i też są dobre. kupowaliśmy przez
internet i wszystko było OK. Teraz chcemy dokupić patelnie do grilowania
Jacek Szymański
iChat/AIM: arieljacek

Computers are fast, accurate and dumb. Humans are slow,
inaccurate and brilliant. Together they are unbeatable.

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.rec.dom

Ściemniacz a żarówka żarowa
Macie sposób na prusaki?