garnki i patelnie

1. Data: 2005-02-06 22:20:40

Temat: garnki i patelnie
Od: "beginner" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć, jakie garnki patelnie itp. warto kupić ? Podobno w Zeptera można
gotować bez tłuszczu. Czy warto wydać na nie pieniądze? A może jakieś
inne?

Z góry dzięki za odpowiedź

Iza

1. Data: 2005-02-07 08:42:10

Temat: Re: garnki i patelnie
Od: Magdalena Fabrykowska-Młotek <m...@s...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 06 Feb 2005 23:20:40 +0100, beginner wrote:

> Cześć, jakie garnki patelnie itp. warto kupić ? Podobno w Zeptera
> można gotować bez tłuszczu. Czy warto wydać na nie pieniądze? A może
> jakieś inne?

Najpierw napisz ile chcesz wydać i jaką masz kuchenkę.

1. Data: 2005-02-07 10:38:36

Od: "JerzyN" <N0,007,SPAM@megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magdalena Fabrykowska-Młotek" <m...@s...waw.pl>

> Najpierw napisz ile chcesz wydać i jaką masz kuchenkę.

Liczysz na to, że ci odpowie?
;-)
--
Pozdrawiam, Jerzy

1. Data: 2005-02-07 10:43:45

Od: Theli <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

beginner napisał(a):
> Podobno w Zeptera można
> gotować bez tłuszczu.

ZTCW bez tluszczu mozna gotowac w kazdym garnku.

th.

1. Data: 2005-02-07 17:40:51

Od: "beginner" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Najpierw napisz ile chcesz wydać i jaką masz kuchenkę.

Kuchenkę mam zwykłą - gazową. Nie mam z góry ustalonej sumy, którą chcę
wydać. Właśnie chciałam się zorientować, czy warto wydawać tysiące na
garnki, czy też w praktyce nie ma różnicy pomiędzy tanimi. Piszę na
razie w celach orientacyjnych :)

1. Data: 2005-02-07 20:09:11

Od: pover <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik beginner napisał:

> [...]
> wydać. Właśnie chciałam się zorientować, czy warto wydawać tysiące na
> garnki, czy też w praktyce nie ma różnicy pomiędzy tanimi. Piszę na
warto, popatrz na gary amc

pover
"Symetria: estetyka idiotów." (Julian Tuwim)

1. Data: 2005-02-08 10:26:20

Od: Magdalena Fabrykowska-Młotek <m...@s...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 07 Feb 2005 18:40:51 +0100, beginner wrote:

> [...]
> wydać. Właśnie chciałam się zorientować, czy warto wydawać tysiące na
> garnki, czy też w praktyce nie ma różnicy pomiędzy tanimi. Piszę na

To nie masz problemu. Jak lubisz stalowe, chromowane i masz zmywarkę,
która ci je wypucuje to warto kupić Berghoffa. Mnóstwo osób ma zwykłe
emaliowane i też nie narzeka.
--

Magdalena Fabrykowska Młotek
Obecnie czytane: "Omega", "Absolution Gap", "Ostatnia saga", "Boży bojownicy"

1. Data: 2005-02-09 15:16:07

Od: "syso" <s...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "beginner" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
> Cześć, jakie garnki patelnie itp. warto kupić ? Podobno w Zeptera można
> gotować bez tłuszczu. Czy warto wydać na nie pieniądze? A może jakieś
> inne?
Ja mam Berghoffa i jestem bardzo zadowolona.:-) Cenowo tez sa atrakcyjne w
porownaniu do Z.

Sylwia

1. Data: 2005-02-09 21:28:42

Od: "beginner" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja mam Berghoffa i jestem bardzo zadowolona.:-) Cenowo tez sa
> atrakcyjne w
> porownaniu do Z.
>
> Sylwia

Dzięki - zainteresuję się nimi :)