garnki z odłączaną rączką

1. Data: 2005-01-25 21:44:58

Temat: garnki z odłączaną rączką
Od: "Magnolia" <magnolia 1205@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

od niedawna śledzę Waszą grupę i chciałabym się zapytać o zestawy, które
pojawiły się w sklepach. Chodzi o garnki (i chyba patelnie) z odłączaną
rączką.

Z tego co pamiętam marki Tefal.

Miałam do niedawna patelnie tej marki (garnków nie) i zastanawiam się nad
tym rozwiązaniem (mam małą kuchnie).

Czy ktoś już używał ww rzeczy?

Właściwie zastanawiam się, czy trafiłam na dobrą grupę, jeżeli nie to prosze
o przekierowanie.

Pozdrawiam,
Magnolia

1. Data: 2005-01-25 21:47:47

Temat: Re: garnki z odłączaną rączką
Od: Flin <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 25 Jan 2005 22:44:58 +0100, Magnolia napisał(a):

> Czy ktoś już używał ww rzeczy?

Kolega kupił takie garnuszki swojej mamie pod choinkę, która podobno bardzo
je zachwala ale szczegółów nie znam.

pozdrawiam
Flin

1. Data: 2005-01-26 09:45:55

Od: "net2" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Z tego co pamiętam marki Tefal.
>
> Miałam do niedawna patelnie tej marki (garnków nie) i zastanawiam się nad

Ja używam i jestem bardzo zadowolona. Chociaż garnki nie są zbyt duże i
tanie to warte są swojej ceny. Przyjemnie i smacznie się w nich gotuje a ta
rączka jest po prostu rewelacyjna. Serdecznie polecam.

Pozdrawiam Joanna

1. Data: 2005-01-26 09:56:52

Od: "slonk0" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> od niedawna śledzę Waszą grupę i chciałabym się zapytać o zestawy, które
> pojawiły się w sklepach. Chodzi o garnki (i chyba patelnie) z odłączaną
> [...]

Ja mam zestaw garnkow i duza gleboka patelnie. Jestem zadowolona,
szczegolnie, ze bardzo latwo sie myja (moze i zaschnac a i tak zaraz
wszystko sie odlepia i nie trzeba namaczac). Poza tym rozmiarowo w sam raz
pasuja do pol grzejnych mojej plyty. I jeszcze te pokrywki do odcedzania
przydaja sie. To zalety.
A teraz wady:
Jesli chodzi o nierysowanie i mozliwosc uzywania metalowych przedmiotow (tak
pisza w instrukcji), to jednak sie nie zgadzam - porysowalam jeden garnek
zwykla lyzka, choc bardzo delikatnie mieszalam. Od tej pory uzywam tylko
drewnianych.
Jesli chodzi o ta duza patelnie a'la wok, to wybrzuszlo mi sie nieznacznie
dno, co jest dziwne, biorac pod uwage fakt, ze mam plyte ceramiczna a nie
gaz. W garnkach tego nie zauwazylam, tyle ze ta patelnia jakby nieco ciensza
jest (za to dodatkowo ma termospot - z czego wlasciwie nie korzystam ;) ).

Mimo wspomnianych wad jestem zadowolona.

Pozdrawiam
Magda-Slonko(Wroclaw)

1. Data: 2005-01-26 14:05:38

Od: "dinio" <d...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witaj :)
Niedawno zakupiłem cały komplet takich naczyń.
WARTO - przede wszystkim nieźle się w nich gotuje, poza tym
odłączanie rączki i wkładanie po zamknięciu miski do lodówki - rozwiązuje
problem
przekładaniem potrawy i miejscem w lodówce.
Ponadto jak mało miejsca zajmują w szafce....
POlecam i pozdrawiam,

Przemek

1. Data: 2005-01-27 16:14:25

Od: "Magnolia" <magnolia 1205@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo dziękuje za wszystkie opinie na 90% jestem na tak (z patelni byłam
zadowolona):-)))

Użytkownik "dinio" <d...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
> problem
> przekładaniem potrawy i miejscem w lodówce.
> Ponadto jak mało miejsca zajmują w szafce....

ciasto marewkowe
schneider
Pozdrowienia od nowej uczesniczki
HUIRTOWNIA NACZYĆ?
Ciastka Kruszyzny - pytanie kolejnej blondynki