gdy nie chce,ale musze sie odchudzic...

1. Data: 2005-02-15 17:11:27

Temat: gdy nie chce,ale musze sie odchudzic...
Od: "Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

co pysznego (to wazne - dla lakomczucha) i niskokalorycznego mozna
przyrzadzic? pewnie niektorzy z was tez nie chca, ale musza - moze stworzymy
katalog smacznych potraw, ale dzieki ktorych mozna schudnac?...

ja moge polecic na sniadanie serek wiejski + dowolne warzywa w duzej ilosci:
pomidor, ogorek, salata, korniszon, rzodkiewka, kielki, szczypior, seler
naciowy itp. - wychodzi wielka fura, bardzo syta, do tego mozna chleb ciemny
czy chrupki.

1. Data: 2005-02-15 17:44:50

Temat: Re: gdy nie chce,ale musze sie odchudzic...
Od: "Magda G." <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> co pysznego (to wazne - dla lakomczucha) i niskokalorycznego mozna
> przyrzadzic?

1) Ser chudy, jogurt naturalny, starte jabłko, cynamon, ew. łyżeczka miodu.
2) Jogurt light owocowy, starte jabłko.
3) Mrożone truskawki zmiksowane z mlekiem, dosłodzić słodzikiem.
4) Serek wiejski z łyżeczką miodu.

1. Data: 2005-02-15 17:48:36

Od: "Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magda G." <s...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
miodu.
> 2) Jogurt light owocowy, starte jabłko.
> 3) Mrożone truskawki zmiksowane z mlekiem, dosłodzić słodzikiem.

dzieki - mam 4 nowe propozycje na sniadanie:) a co z obiadem? zupy - nie ma
problemu, od zawsze robie na lyzce oleju, lekkie i smaczne. ale co na II
danie? ja proponuje pieczone bez tluszczu ziemniaki i sos: jogurt, czosnek,
koperek lub ogorek - potrafilam zjewsc ich 1 kg i dalej chudnac:) tylko
szybko sie nudzi...

1. Data: 2005-02-15 18:01:40

Od: "Magda G." <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> dzieki - mam 4 nowe propozycje na sniadanie:) a co z obiadem?

1) Pieczone udka, kurczak.
2) Pieczona pierś kurczaka w folii alu.
3) Pieczona ryba.
4) Pierś kurczaka gotowana w warzywach:
* pieczarki, cebula, brukselka, koncentrat pom.
* wszelkiego rodzaju mrożonki warzywne
* marchewka
* marchewka, groszek
5) Tuńczyk w sosie własnym, ogórek konserwowy (kiszony), cebula.

1. Data: 2005-02-15 18:36:36

Od: "Monika R" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja w czasach odchudzania skrupulatnie licząc kalorie często na obiad
jadałam:
- paprykę faszerowaną mieloną piersią z kurczaka/indyka z ryżem (+dowolna
fura przypraw) i zapiekaną lub duszoną,
- szpinak z jajkiem na twardo (frosta w kulkach mrożony, ponieważ jest
dobrze doprawiony do smaku)
- gołąbki w wersji szybkiej tzn pierś kurczaka lub indyka zmielić dodać
przyprawy i ew jajo odrobinę bułki tartej wg uznania, formować niewielkie
kulki. Na dno gara warstwę poszatkowanej białej kapusty na to warstwa z
kulek, przykryć poszatkowana kapustą i jak się zmieści to jeszcze jedna
warstwa kulek i kapusty. Zalać wszystko gorącą wodą (ale nie do pełna tylko
trochę do duszenia) dołożyć koncentat pomidorowy i przyprawy wg uzania i
dusić do miękości kapusty.
- mięso drobiowe lub ryba w galarecie - to na zimno :)
- smażone warzywa - papryka w paski grubsze, cebula w piórka, cukinia w
plasterki, (ew marchew, kalafior, brokuły jak kto lubi) warzywa powinny być
pokrojone w dość spore cząstki bądź talarki. Na patelnie wlewa się odrobinę
oliwy z oliwek (lub coś podobnego) i na gorącą wrzuca się warzywa - smażyć
do stanu jak są półtwarde. I to już całe danie lub dodatek do np. gotowanego
kurczaka.
- klopsy z kurczaka gotowane w rosole
i nic mi już nie przychodzi do głowy.

Pozdrawiam
Monika R

p.s. ja zaczynam walkę z kg za 1,5 miesiąca :)))))

1. Data: 2005-02-15 18:54:56

Od: "batory" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> p.s. ja zaczynam walkę z kg za 1,5 miesiąca :)))))

A dlaczego dopiero za 1,5 miesiąca? Teraz jesteś w sam raz, a za 1,5
miesiąca będziesz za gruba?
A moja propozycja to gotowana pierś kurczaka (błe, jak by tego nie
przyprawić i tak jest suche i niedobre, ale ponoć ma mało kcal), jakieś
gotowane chude rybki (błeee), i inne takie warzywka na parze (może być).
A najbardziej to schabowy, grubo panierowany, smażony na smalcu, do tego
kapusta kiszona gotowana przyprawiona majerankiem i duuużą ilością
przetopionej słoninki (ze skwarkami ofkors) zasmażonej z mąką, no i
oczywiście do tego smażone ziemniaki (najbardziej lubię na maśle i jak się
masło nieco przypali)
I to by było na tyle
w kwestii odchudzania
Pozdrawiam - Agnieszka (trochę okrągła, tylko nie puszysta, nie puszysta,
fuj)

1. Data: 2005-02-15 20:09:16

Od: "@nn" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl> napisał w
wiadomości news:cutafu$82n$1@mamut1.aster.pl...
> [...]
> stworzymy
> katalog smacznych potraw, ale dzieki ktorych mozna schudnac?...

Jeśli chodzi o odchudzanie, to mam hm że tak powiem wprawę - od ponad
pół roku się odchudzam, mogę nawet powiedzieć że odniosłam sukces (tfu,
tfu, przez lewe ramię ;-)) bo schudłam w sumie 20 kg. Nie jem jednak
jakichś specjalnych potraw z tej okazji, po prostu jem mniej, nie jem
ziemniaków, nie jem (nie jadłam do niedawna) słodkiego, na kolację na
ogół jem surówkę, jem mało chleba i staram się nie jeść po 20-tej (po
20-tej dlatego, że chodzę bardzo późno spać, gdybym chodziła spać
wcześniej nie jadłabym po 18-tej) i tyle - nie kombinuję, niczego sobie
nie odmawiam i schudłam, czego i Tobie życzę.
Ania
--
Pisz tu: http://www.cerbermail.com/?Y8Pg93XYwQ
*********************

1. Data: 2005-02-15 20:11:23

Od: "Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "@nn" <a...@p...pl> napisał w wiadomości

> Jeśli chodzi o odchudzanie, to mam hm że tak powiem wprawę - od ponad
> pół roku się odchudzam, mogę nawet powiedzieć że odniosłam sukces (tfu,
> tfu, przez lewe ramię ;-)) bo schudłam w sumie 20 kg.

ja cie!:) stawiam ci pomnik za wytrwalosc!!!

> Nie jem jednak
> jakichś specjalnych potraw z tej okazji, po prostu jem mniej, nie jem
> ziemniaków,

a tu akurat niepotrzebnie sie katujesz (jesli lubisz) - ziemniaki z wody lub
pieczone maja b.malo kcal. moj zyciowy skukces to 13 kg i potrafilam zjesc
na obiag 1 kg pieczonych ziemniakow z sosem z jogurtu i dalej chudlam:)

> na kolację na
> ogół jem surówkę, jem mało chleba

jezeli ograniczylas chleb, to co jesz na sniadanie, szczegolnie w pracy? ja
sie jogurtem nie najadam...

1. Data: 2005-02-15 20:17:41

Od: "JerzyN" <N0,007,SPAM@megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "@nn" <a...@p...pl>
Użytkownik "Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl>

Jedz jak najprostsze potrawy i warzywa. Staraj się niczego nie łaczyć w
zbyt skomplikowane kombinacje. Unikaj wszelkiej sztucznosci.

> [...]
> tfu, przez lewe ramię ;-)) bo schudłam w sumie 20 kg. Nie jem jednak
> jakichś specjalnych potraw z tej okazji, po prostu jem mniej, [...]

Gratuluje. Najstarszy sposób czyli MŻ.
Ja też w tym sezonie zamiast przytyć 10 kg [jak to zwykle bywało w
zimie], trzymam swoją wagę a nawet stopniowo ją tracę.
--
Pozdrawiam, Jerzy

1. Data: 2005-02-15 20:27:33

Od: "Monika R" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A dlaczego dopiero za 1,5 miesiąca? Teraz jesteś w sam raz, a za 1,5
> miesiąca będziesz za gruba?

:-D teraz jestem za gruba a jeszcze przez 1,5 miesiąca postanowiłam karmić
córeczkę piersią a jak wiadomo odchudzanie i karmienie nie idą w parze ;)

pozdrawiam
Monika R

love makaron!
kasznka (jelitka)