love makaron!

1. Data: 2005-02-15 16:29:42

Temat: love makaron!
Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy jest tutaj ktoś jeszcze taki jak ja, kto potrafi wrąbać talerz makaronu
zupełnie bez niczego. Znaczy się makaron jest bez niczego a nie ja :)
Uwielbiam smak makaronowego makaronu!

Krusz.
z talerzem świeżo ugotowanego makaronu, lekko posolonego. Ambrozja!
--
Kruszyna
#GG 3084947

1. Data: 2005-02-15 16:33:06

Temat: Re: love makaron!
Od: Marsjasz <m...@p...NOSPAM.neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kruszyzna napisał(a):
> [...]
> Uwielbiam smak makaronowego makaronu!
>
> Krusz.
> z talerzem świeżo ugotowanego makaronu, lekko posolonego. Ambrozja!

nie ma to jak domowy makaron (oczywiscie niehartowany)..
potrafie go zjesc ogromne ilosci bez niczego tylko z sola i
rozpuszczonym swiezym prawdziwym maselkiem..
Mars

1. Data: 2005-02-15 16:35:02

Od: tapta <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Kruszyzna napisał:

> Czy jest tutaj ktoś jeszcze taki jak ja, kto potrafi wrąbać talerz makaronu
> zupełnie bez niczego. Znaczy się makaron jest bez niczego a nie ja :)
> Uwielbiam smak makaronowego makaronu!

Moja córcia, Natalka, najchętniej wcina właśnie taki sam makaron z
makaronem :)

--
pozdraviam
tapta

1. Data: 2005-02-15 16:43:59

Od: "Agatek" <a...@S...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kruszyzna" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
> Czy jest tutaj ktoś jeszcze taki jak ja, kto potrafi wrąbać talerz
> makaronu
> zupełnie bez niczego. Znaczy się makaron jest bez niczego a nie ja :)
> Uwielbiam smak makaronowego makaronu!

Ja Ja! Makaron z masłem, makaron z mlekiem, makaron z makaronem, makaron z
serem żółtym, makaron, makaron. Zawsze i wszędzie. Choć już z 3 tygodnie nie
jadłam (poza ostatnio niedzielą- w knajpie Orient Express w Krakowie, nie
polecam ogólnie), ale to się nie liczy, bo był zimny i nie dobry...

Agata, kurka zadzwonię do TŻ niech makaron kupi :)

1. Data: 2005-02-15 17:23:53

Od: "Dorota ***" <d...@W...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy jest tutaj ktoś jeszcze taki jak ja, kto potrafi wrąbać talerz
> makaronu
> zupełnie bez niczego. Znaczy się makaron jest bez niczego a nie ja :)
> Uwielbiam smak makaronowego makaronu!

Ja! Uwielbiam też łazanki z kiszoną kapustą (bez umiaru bym jadła i jadła)
oraz z sosem mięsnym. co najdziwniejsze jednak, makaron z serem lub z polewą
truskawkową za nic w świecie mi przez gardło nie przejdzie. :-)

Dorota

1. Data: 2005-02-15 17:52:49

Od: JerzyM <j...@n...tenbit.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 15-2-05 17:29, Kruszyzna naskrobał(a):

> Uwielbiam smak makaronowego makaronu!

sam jak sam ale plus odrobina pesto ... i ja odpływam
z kobietą pół kilo makaronu jesteśmy w stanie zjeść na raz

Co jest za następnym wzgórzem ?? ... przekonaj się
Akademicki Klub Turystyczny
http://www.akt-olsztyn.prv.pl

1. Data: 2005-02-15 18:01:43

Od: richo nazca <n...@n...nospam.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

JerzyM napisał(a):

> sam jak sam ale plus odrobina pesto ... i ja odpływam
> z kobietą pół kilo makaronu jesteśmy w stanie zjeść na raz

Bez czerwonego wina? Tak się nie godzi ;-)

--
richo

1. Data: 2005-02-15 23:47:24

Od: "Tyrael" <t...@t...net> szukaj wiadomości tego autora

tak
makaro domowy jest pyszny bez niczego , ale tylko w niewielkich ilościach
za to moimi ulubinymi daniami z makaronem to
1 - makaron z białym serem i cukrem zapijany gorącym mlekiem - UWIELBIAM
2 - makaron z sosem pomidorowym z mięsem mielonym z indyka itp dodatków
3 - łazanki mamusi :)
4 - mkaron na ustach pięknej pani :D (neistety brak takowego zestawu narazie
:(

1. Data: 2005-02-16 06:58:00

Od: "Faraonka" <rudakocicaNO**@**SPAMpoczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy jest tutaj ktoś jeszcze taki jak ja, kto potrafi wrąbać talerz
> makaronu...
ciach ....
- makaron z bialym serem, smazona kielbasa i cebulka, sol i pieprz
- makaron z zoltym serem
- makaron zapiekany z jajkiem
- makaron z mlekiem
- makaron w rosole
- makaron z truskawkami, albo innymi owocami
- makaron z jogurtem
- makaron z maslem
- makaron z sosem bolonskim i miesem mielonym
- makaron z kapusta (lazanki)
- makaron z sosem grzybowym
- makaron a'la lasania
- makaron ogolnie z sosami
- makaron ogolnie zapiekany w piekarniku
- makaron ogolnie w zupie np. pomidorowej
- makaron .... oj jeszcze by sie znalazlo wiele pomyslow :))
dzisiaj na obiad tez bedzie makaron - tylko czy to moj malzonek wytrzyma ;))
--
Z pozdrowieniami
Krystyna P. - Faraonka

1. Data: 2005-02-16 08:50:34

Od: "ania" <a...@p...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeszcze makaron ugotowany i podsmażony na masełku na złoto....... rumiano i
chrupiąco......

Ania

kasznka (jelitka)
czym zastąpić proszek do pieczenia??