gdyby nie Wy...

1. Data: 2002-12-18 12:29:48

Temat: gdyby nie Wy...
Od: "Margolcia" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

pewnie dalabym sobie spokoj z ta dieta,
a tu codziennie przychodze rano do pracy i pierwsze co robie
to szukam nowych wiadomosci,

az mi sie w serduszu cieplo robi, jak widze, ze inni tez chudna,
bo ja chudne!

spodnie jakby mniej napiete na tylku i w biodrach,
czuje sie lzejsza, zaczynam sluchac mojego ciala.

I nie pije piwka!
Wcale nie bylo tak trudno!

I jeszcze jedno, napiszcie mi prosze,
jak to jest z ta woda, bo nie moge znalezc w ksiazce,
trzeba pic 30 min. przed posilkiem i 60 min po,
czy cos pomylilam,

i jak z winkiem - rozumiem, ze tylko czerwone?
tylko kiedy, i czy wytrawne czy polwytrawne?

Anka

2. Data: 2002-12-18 12:45:22

Temat: Re: gdyby nie Wy...
Od: "Kafka" <i...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> pewnie dalabym sobie spokoj z ta dieta,
> a tu codziennie przychodze rano do pracy i pierwsze co robie
> to szukam nowych wiadomosci,

Co fakt to fakt, bywanie na grupie pomaga przezwyciezyc slabosci,
moglabym napisac to samo

> az mi sie w serduszu cieplo robi, jak widze, ze inni tez chudna,
> bo ja chudne!

Ja narazie nie ;-(, ale byc moze znalazlam przyczyne, zobaczymy za nastepny
miesiac ...

> spodnie jakby mniej napiete na tylku i w biodrach,
> czuje sie lzejsza, zaczynam sluchac mojego ciala.
> I nie pije piwka!
> Wcale nie bylo tak trudno!

Gratulacje!

> I jeszcze jedno, napiszcie mi prosze,
> jak to jest z ta woda, bo nie moge znalezc w ksiazce,
> trzeba pic 30 min. przed posilkiem i 60 min po,
> czy cos pomylilam,

Oooo, pierwsze slysze, pic trzeba - najlepiej duzo, ale nie wiedzialam ze
nalezy to uzalezniac od posilkow.

> i jak z winkiem - rozumiem, ze tylko czerwone?
> tylko kiedy, i czy wytrawne czy polwytrawne?

Ja tam pijam po obiadku -1 kieliszek wina czerwonego - i wytrawne i
polwytrawne, czasem polslodkie, ale moze to ostatnie jest niewskazane?
W kazdym razie nie doczytalam sie niczego na temat rodzajow win
niewskazanych na MM.

> Anka

Pozdr
Kafka