gdyby zwierzęta jadły w mc donaldzie

11. Data: 2013-07-21 20:39:30

Temat: Re: gdyby zwierzęta jadły w mc donaldzie
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 21 Jul 2013 20:11:02 +0200, Flyer napisał(a):

> To co powoduje otyłośc to wcale nie mc, ale nieruchomy tryb
> życia. ;>

Dureń.
http://tiny.pl/hv7d3

--
XL "Czarnecki Marek, Onyszkiewicz, Piskorski, Staniszewska,
Wielowieyski, Buzek, Chmielewski, Gacek, Jałowiecki, Lewandowski, Olbrycht,

12. Data: 2013-07-21 21:20:26

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dureń.
> http://tiny.pl/hv7d3

Przykład od czapy.
Sumo nie jest sportem dynamicznym. Nie liczy się prędkość zawodnika
uzyskiwana w trakcie ucieczki z pola.

13. Data: 2013-07-21 22:26:34

Temat: Re: gdyby zwierzÄ?ta jadı?y w mc donaldzie
Od: Flyer <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <nh0xjskt8dgz.1qgbh1o9y1hky$.dlg@40tude.net>,
i...@g...pl says...

> Dureń.
> http://tiny.pl/hv7d3

A jak się odmienia dureń w rodzaju żeńskim. Durnota? ;> W
ostatnim tygodniu [???] dietetyk wypowiadał się na łamach tfu
tfu GW, że część z ludzi otyłych naprawdę mało je. To tyle
jeżeli chodzi o dowody materialne.

A jeszcze bardziej materialny będzie rzut oka na Twoją kupą -
poważnie. Zapewne Twoja kupa ma podobną masę do spożytego
pożywienia. Podobnie jest u grubasów. Sądzisz że organizm
dorzuca coś od siebie, żeby się bilans wagowy zgadzał? ;>

PF

14. Data: 2013-07-21 22:33:47

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 21 Jul 2013 21:20:26 +0200, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2013-07-21 20:39, obywatel Ikselka uprzejmie donosi:

> Przykład od czapy.
> Sumo nie jest sportem dynamicznym. Nie liczy się prędkość zawodnika
> uzyskiwana w trakcie ucieczki z pola.

Niom... Zające są lepsze.
:->

15. Data: 2013-07-21 22:47:03

Temat: Re: gdyby zwierzÄ?ta jadĹ?y w mc donaldzie
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 21 Jul 2013 22:26:34 +0200, Flyer napisał(a):

> [...]
> pożywienia. Podobnie jest u grubasów. Sądzisz że organizm
> dorzuca coś od siebie, żeby się bilans wagowy zgadzał? ;>

Dyskusja z Tobą jest jak z 3-latkiem...

16. Data: 2013-07-22 17:40:06

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Niom... Zające są lepsze.
> :->

Bo nie mają takich boczków i bardziej aerodynamiczne uszy.

kic Q kic

Ludzie kontra bestie
jestem
mój piesio to typowy chłop