gdzie kupować kosmetyki??? + pytanie o tusz!! :)

1. Data: 2004-04-26 13:03:56

Temat: Re: gdzie kupować kosmetyki??? + pytanie o tusz!! :)
Od: "Nicki" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "magda" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:c6ig2o$jnl$1@nemesis.news.tpi.pl...

> moja mama tez bardzo narzekala na lash architect, gdziekolwiek nie kupila,
> po dwoch
> miesiacach nie nadawal sie do niczego. Moze ten tusz tak po prostu ma:)

tak, dokaldnie TEN tusz tak ma.....
mialam jedna sztuke, po jakims czasie musialam go wywalic bo zaczal byc
wkurzajacy, potem dostalam kolejny i podarowalam odrazu kolezance bo nie
mialam cierpliwosci do niego zadnej a on tez wywalila mimo ze nie uprzedzala
ze to takie paskudztwo.......
a czas jakis pozniej na grupie i wizazu poczytalam ze tusze TEJ firmy a
zwlaszcza TEN tak maja....czyli ze sa do niczego ;)

pozdr

1. Data: 2004-04-26 14:05:20

Od: Tekla <t...@N...tekla.art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-04-26 15:00, Użytkownik Nicki napisał:

> ale ja jakos nie moge sie zdecydowac na to mycie, a tusze miewam bardzo
> dlugo i narazie mi nie szkodza ;)

też miewam tusze długo, ale czasem im pomagam. Ponieważ używam tuszy
niewodoodpornych, więc jak zaczynają być suche, wkładam szczoteczkę pod
wodę i taką mokrą pakuję do środka, zamieszam i tusz przedłużony :)
Dla mnie działa, fakt, nigdy nic mnie nie uczuliło, więc nie obawiam się
bakterii i takich tam.

Pozdrawiam

Tekla

--
Mail::t...@t...art.pl JID::t...@c...pl GG::1318397
Szczęśliwa przyszłość zaczyna się teraz

1. Data: 2004-04-26 14:36:49

Od: "Baby Doll" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> 2) A tak wogóle to może ktoś polecić tusz do rzęs nieobsypujący, mega
> wydłużający i lekko podkręcający? Cena obojętna. Mam juz dość tuszów
> pogrubiających!
> Pozdrawiam i czekam na wszystkie przemyślenia.

Polecam Long Optic Diora. Wyczynia poprostu cuda z rzesami:)

1. Data: 2004-04-26 17:34:12

Od: "Ligeia" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Agalay wrote:
> Witam, dwie sprawy :-) :
> 1) mam wrażenie, że nie mam szczęścia do kupowania tuszów do rzęs.
> Kupiłam lash architecta od ziorka na allegro, szybko wysechł, miałam
> podejrzenia co do oryginalności.

Kupowałam w sklepie, więc na pewno był oryginalny, a też mi szybko wysechł.
Myślę, że ten tusz po prostu taki jest.

> Tak więc żadnego z tuszów nie
> używałam dłużej 2 mies. ponieważ wysychał. Wiem jak się używa maskary
> ;) więc to nie w tym rzecz, mam po prostu wątpliwości co do kupowania
> tuszów w sephorach i galerii centrum.

Ja nie mam żadnych. W zasadzie tylko tam kupuję kosmetyki i nigdy żadnych
problemów nie było. Szczególnie polecam Sephorę na Nowym Świecie (W-wa), bo
panie często dodają próbki. :-)

> Ma ktoś podobne bądź własnie
> oddmienne odczucia??? Gdzie w takim razie kupować tusze??? (to samo
> dotyczy podkładów) W drogeriach typu rosman albo apropos? Tam będą
> świeższe (nieotwierane?) [Mieszkam w Krakowie] Ehh... czemu nie
> sprzedają tuszów jakoś porządnie opakowanych, tak żebym nie miała
> wątpliwości, że nikt ich nie otwierał i że nie leżą długo na półce?!

Rossman jest chyba gorszym sklepem od Sephory, imho. A co do tej pewności,
to może po prostu staraj się wybierać kosmetyki z końca czy środka rzędu. Po
takie najrzadziej się sięga. Chociaż w sklepach, w których są zazwyczaj
testery raczej nie widzę sensu w otwieraniu innych kosmetyków. Po co?...

> 2) A tak wogóle to może ktoś polecić tusz do rzęs nieobsypujący, mega
> wydłużający i lekko podkręcający? Cena obojętna.

Ostatnio polecany przeze mnie Diorshow. On robi w zasadzie wszystko.

Ligeia

--
"(...) co mi po tej dziewicy, która skromnie oczy spuści, jakby drzemać
chciała, ustek niewinnie przysznuruje i nic nie da w życiu prócz praw

1. Data: 2004-04-26 17:35:11

Od: "Ligeia" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

justy wrote:
> wierzę, ale trochę za szybko Ci te tusze wysychają. Moze przy
> malowaniu wpompowujesz powietrze do opakowania (kilkukrotnie
> wkładając i wyjmując szczoteczkę w celu zmniejszenia ilości tuszu na
> niej)? z drugiej stronu tuszu należy używać do ok.3 miesięcy, a potem
> kupic nowy- ze względu na możliwość infekcji

I nie powinno się też wycierać szczoteczki o tubkę tuszu, bo wtedy to
zasycha i opakowanie nie zamyka się do końca.

Ligeia

1. Data: 2004-04-27 08:46:21

Od: "MadaFox" <j...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> lancome flextencils, mi przynajmniej nie pogrubia, ale tez nie wiem czy to
> obiecuje producent, kupilam w sephorze w grudniu, uzywam 2-3 w tygodniu,
nie
> wysechl....

Uzywalam go jakis czas temu ale musialam zrezygnowac,bo ciagle mialam go pod
oczami a nie na rzesach ( specjalnych efektow na moich rzeskach nie
zauwazylam)
Za to niedawno ( ok miesiac temu ) dkrylam Calligraphy Astora- nic mi sie
nie rozmazuje, ladnie caly dzien sie 3ma,daje b. naturalny efekt, ale
podobno niedlugo bedzie nowa wersja - pogrubiajaca... juz czekam z
niecierpliwoscia...
pozdr.

1. Data: 2004-04-27 08:53:04

Od: "MadaFox" <j...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

bo nie wierzę ze tusz który kosztuje 50 60 zł jest taki do
> kitu i wysycha po miesiącu :-(

czy na prawde wierzysz ,ze to cena swiadczy o jakosci ?
tyle razy sie przejechalam ( kupujac w dobrych sklepach ) , ze przestalam w
to wierzyc....
cena zalezy w duzej mierze od popytu ( zobacz co bylo z cukrem w ostatnich
dniach - a czy ten za 3.8 byl lepszy od tego co na polce stal po 1.7zl ? )
firmy reguluja je sobie po roznych badaniach rynku...
Bo nam ciagle sie wydaje, ze to co drogie musi byc dobre..a to nie do konca
sie sprawdza.... - ktos musi placic za te reklamy w TV...

1. Data: 2004-04-27 14:11:11

Od: "Nicki" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MadaFox" <j...@p...fm> napisał w wiadomości

> [...]
> nie rozmazuje, ladnie caly dzien sie 3ma,daje b. naturalny efekt, ale
> podobno niedlugo bedzie nowa wersja - pogrubiajaca... juz czekam z

no to jestesmy widac przeciwnosciami, ja plulam na firme Astor i brzydko o
nich myslalam po zakupie tuszu Caligraphy......podarowalam kolezance a ona
chyba wywalila bo jest tez nie spasowal ;)
A Flextencils to jak dla mnie cudo :)
sprawdza sie w doslownie kazdej sytuacji.........dzisiaj mial powazny test i
musze powiedziec ze i przed i po wygladal rownie ladnie ;)

pozdr

1. Data: 2004-04-27 14:12:29

Od: "Nicki" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> - ktos musi placic za te reklamy w TV...

no wlasnie: Pani placi i Pani i Pani........

ale to fakt, cena wcale nie znaczy ze prodkut jest dobry......czasem placi
sie tylko za marke...

pozdr

1. Data: 2004-04-27 14:52:13

Od: w...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Bo nam ciagle sie wydaje, ze to co drogie musi byc dobre..a to nie do konca
> sie sprawdza.... - ktos musi placic za te reklamy w TV...

może źle się wyraziłam, chdzi po prostu o to że na naszym rynku 7 czy 8 tuszy
na 10 to podróbki, myslisz że kupujesz Loreala za 60 złoty o to po prostu
podróba, zresztą znajomi którzy prowadzą sklep mówia że na giełdach mozna
kupić wszytsko podrabianę, np rafaello, kupują cos takiego za 3 zl a potem
sprzedaja za 12 i normalny konsument nie połapie sie że to jest podrabiane,
podobnie jest z kawą, proszkami do prania itd.
zreszta juz nie raz na grupie bylo o tym ze kosmetyk kupiony np w Niemczech ma
inną konsystencję, właściwości itd niz ten sam kupiony u nas, chodzi
oczywiscie o zachodnie firmy. Takze nie ma sie co czasem dziwić ze wydaję sie
kilkadziesiat zł na tusz Loreala a on jest do kitu, bo jest duza szanasa ze to
nie jest wcale Loreal.

Zarastam!
srebrny cień i ciemny podkład
[Wawa] Frank Provost na Nowym Swiecie...
kraków?
rigenol