Re: gdzie kupować kosmetyki??? + pytanie o tusz!! :)

From: "Ligeia" <e...@t...pl>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: Re: gdzie kupować kosmetyki??? + pytanie o tusz!! :)
Date: Mon, 26 Apr 2004 19:34:12 +0200

Agalay wrote:
> Witam, dwie sprawy :-) :
> 1) mam wrażenie, że nie mam szczęścia do kupowania tuszów do rzęs.
> Kupiłam lash architecta od ziorka na allegro, szybko wysechł, miałam
> podejrzenia co do oryginalności.

Kupowałam w sklepie, więc na pewno był oryginalny, a też mi szybko wysechł.
Myślę, że ten tusz po prostu taki jest.

> Tak więc żadnego z tuszów nie
> używałam dłużej 2 mies. ponieważ wysychał. Wiem jak się używa maskary
> ;) więc to nie w tym rzecz, mam po prostu wątpliwości co do kupowania
> tuszów w sephorach i galerii centrum.

Ja nie mam żadnych. W zasadzie tylko tam kupuję kosmetyki i nigdy żadnych
problemów nie było. Szczególnie polecam Sephorę na Nowym Świecie (W-wa), bo
panie często dodają próbki. :-)

> Ma ktoś podobne bądź własnie
> oddmienne odczucia??? Gdzie w takim razie kupować tusze??? (to samo
> dotyczy podkładów) W drogeriach typu rosman albo apropos? Tam będą
> świeższe (nieotwierane?) [Mieszkam w Krakowie] Ehh... czemu nie
> sprzedają tuszów jakoś porządnie opakowanych, tak żebym nie miała
> wątpliwości, że nikt ich nie otwierał i że nie leżą długo na półce?!

Rossman jest chyba gorszym sklepem od Sephory, imho. A co do tej pewności,
to może po prostu staraj się wybierać kosmetyki z końca czy środka rzędu. Po
takie najrzadziej się sięga. Chociaż w sklepach, w których są zazwyczaj
testery raczej nie widzę sensu w otwieraniu innych kosmetyków. Po co?...

> 2) A tak wogóle to może ktoś polecić tusz do rzęs nieobsypujący, mega
> wydłużający i lekko podkręcający? Cena obojętna.

Ostatnio polecany przeze mnie Diorshow. On robi w zasadzie wszystko.

Ligeia

--
"(...) co mi po tej dziewicy, która skromnie oczy spuści, jakby drzemać
chciała, ustek niewinnie przysznuruje i nic nie da w życiu prócz praw