gdzie naprawić mikrofalówkę

1. Data: 2011-11-20 12:32:51

Temat: gdzie naprawić mikrofalówkę
Od: "Hanna Cz." <chaniac@USUN_TOop.pl> szukaj wiadomości tego autora

2. Data: 2011-11-20 16:21:15

Temat: Re: gdzie naprawić mikrofalówkę
Od: Robson <r...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Najlepiej w serwisie, jesli sama sie nie znasz. Jesli kosztowała 200 zł
- to kup nową.

3. Data: 2011-11-20 16:46:29

Od: "Hanna Cz." <chaniac@USUN_TOop.pl> szukaj wiadomości tego autora

ma 5 lat i kosztowała 500 zł

4. Data: 2011-11-20 18:53:52

Temat: najlepiej u fryzjera :>
Od: Nixe <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

5. Data: 2011-11-20 20:15:09

Od: Robson <r...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-20 17:46, Hanna Cz. pisze:
> ma 5 lat i kosztowała 500 zł
> Użytkownik "Robson"<r...@...pl> napisał w wiadomości

To po pieciu latach ten model kosztuje 200. Kup nowa.

6. Data: 2011-11-21 02:04:20

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 20 Nov 2011 21:15:09 +0100, Robson napisał(a):

> To po pieciu latach ten model kosztuje 200. Kup nowa.

Nie wiem, czy wiesz, że nawet "głupie" 200 złotych ma znaczenie dla wielu
osób. Dla mnie też, bo jeśli coś warte 200 złotych może nadal działać za
dopłatą 50-100 złotych, to nie widzę sensu, aby to wyrzucać i dokładać 500
zł kupując następne urządzenie równie nie dające gwarancji, że się zaraz
nie zepsuje, w dodatku w szczycie swej wartości.

7. Data: 2011-11-21 07:31:05

Od: Robson <r...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie wiem, czy wiesz, że nawet "głupie" 200 złotych ma znaczenie dla wielu

Nie wiem czy wiesz, ale nikt rozsądny za mniej niż 100zł nie zajrzy do
złoma, bo na ZUS i siebie nie zarobi. A jak przyjdzie naprawa dojdzie
jeszcze koszt części. Pól biedy, jeśli walnęła dioda (dosyć częsta
usterka), bo jeśli magnetron to kaplica. Więc sobie policz.
Jeśli ma znajomego co klepie takie rzeczy w szarej strefie, niech
naprawia, ale w normalnym serwisie jest to nieopłacalne.

8. Data: 2011-11-21 16:20:13

Od: "Hanna Cz." <chaniac@USUN_TOop.pl> szukaj wiadomości tego autora

Została naprawiona za 50 zł będzie służyć dalej

9. Data: 2011-11-22 07:22:42

Temat: Re: najlepiej u fryzjera :>
Od: z...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 20 listopada 2011, 19:53:52 UTC+1 użytkownik Nixe napisał:

> najlepiej u fryzjera :>

Z fryzjerem to nie zadzieraj, bo jak trafisz na Zohana to bedziesz mikrofale w kosmos
wysyłać..

--
ZZ@private

10. Data: 2011-11-22 16:45:16

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 21 Nov 2011 17:20:13 +0100, Hanna Cz. napisał(a):

> Została naprawiona za 50 zł będzie służyć dalej

To ja lecę do naprawy ze swoją, bo się talerz nie obraca - tzn jakby
chciał, ale się blokuje.

Ryby z puszki i śledzie po wiejsku
Pyzy - jestem zagubiona
DeckerPornoPoontangs Semen Gulping Bitches
Tassimo czy Dolce Gusto
Learn greek and Arabic with fun and know more about Egypt and Greece