gdzie produkty Lab Series?

1. Data: 2003-04-17 20:44:25

Temat: gdzie produkty Lab Series?
Od: "Marek" <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

gdzie mozna w Polsce kupic produkty z serii Lab Series for men?
szukam i szukam i nigdzie nie moge znalezc. Zalezy mi glownie na zelu Ab
Rescue Body.
Szukalem w kilku sklepach normalnych i internetowych, ale nie znalazlem :(

marek

1. Data: 2003-04-17 20:50:37

Temat: Re: gdzie produkty Lab Series?
Od: anek <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marek wrote:

> [...]
> Rescue Body.
> Szukalem w kilku sklepach normalnych i internetowych, ale nie znalazlem :(

na pewno sa w salonie Estte lauder na Nowym Swiecie, w Warszawie. czy
jest ten zel - niestety, nie umiem powiedziec.

xx.

1. Data: 2003-04-17 21:22:21

Od: "Marek" <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "anek" <a...@g...pl> napisal w wiadomosci

> na pewno sa w salonie Estte lauder na Nowym Swiecie, w Warszawie. czy
> jest ten zel - niestety, nie umiem powiedziec.
>
> xx.

dzieki :) zajrze tam

1. Data: 2003-04-17 21:49:30

Od: anek <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marek wrote:

> dzieki :) zajrze tam

ok, owocnych poszukiwan.

xx.

1. Data: 2003-04-18 04:44:39

Od: "justyp" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Douglas w wola parku, EL w galerii mokotów, w Sephorach

shiseido - cream foundation
cera mieszana-jaki krem?
Pretensje
chudy, chudy, chudy...