"naturalny" plyn do kapieli???

1. Data: 2003-04-17 16:58:43

Temat: "naturalny" plyn do kapieli???
Od: "niniel" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam,

mam takie pytanie :
czy macie jakies spawdzone (moze jakies babuniowe) sposoby na plyn do
kapieli?
(cos jak np. mleko z miodem )
chodzi mi glownie o nawilzajacy lub kojacy efekt?
moze jakies ziola?

niniel

1. Data: 2003-04-17 17:23:06

Temat: Re: "naturalny" plyn do kapieli???
Od: "rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "niniel" <n...@i...pl> napisał w wiadomości

> czy macie jakies spawdzone (moze jakies babuniowe) sposoby na plyn do
> kapieli?

pol kg soli kuchennej - ujedrnia cialo. troszke z tej soli zostawic na gabce
i natrzec nia cialo. lubie sobie wrzucic te sol raz na jakis czas.

1. Data: 2003-04-18 07:53:15

Od: ISIA <i...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

niniel wrote:
> [...]
> kapieli?
> (cos jak np. mleko z miodem )
> chodzi mi glownie o nawilzajacy lub kojacy efekt?

Np. samo mleko bez miodu ;-)

Mozesz zaparzyc wrzatkiem ze 2 garscie platkow owsianych i po chwili,
jak sie zrobia kleiste, dodac do kapieli. Lagodzi podraznienia, a platki
mozesz uzyc jako delikatny peeling.

Ziola raczej nie daja efektu nawilzajacego, dolej ze 2 lyzki oleju
migdalowego do wanny, zeby zapobiec wysuszeniu skory, a lagodzaco na
podraznienia dziala rumianek.

Pozdrawiam
ISIA

1. Data: 2003-04-18 17:12:13

Od: "Variete" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "ISIA" <i...@m...com.pl> napisal w wiadomosci

> Mozesz zaparzyc wrzatkiem ze 2 garscie platkow owsianych i po chwili,
> jak sie zrobia kleiste, dodac do kapieli. Lagodzi podraznienia, a platki
> mozesz uzyc jako delikatny peeling.

I to nie zatka uscia wody po kapieli? Przeciez nie wylapie tych plywajacych
platków ;-), wyobraznia podpowiada mi zatkana wanne, nie podpowaida mi
rozwiazania :-), a chetnie bym siebie i córke w takich platkach wykapala.

Pozdrawiam. Variete.

1. Data: 2003-04-18 17:17:17

Od: anek <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Variete wrote:

> [...]
> platków ;-), wyobraznia podpowiada mi zatkana wanne, nie podpowaida mi
> rozwiazania :-), a chetnie bym siebie i córke w takich platkach wykapala.

uszyj woreczek z gazy, wrzuc do niego platki, potem do wanny. nie trzeba
bedzie lowic, a woreczek, porzadnie uszyty, posluzy dlugo.

xx.

kolor farby
Do Dominiki NM- kioskowe, małobuteleczkowe...
Super fryzjer w Warszawie?
pomoc
nogi