kolor farby

1. Data: 2003-04-17 16:54:57

Temat: kolor farby
Od: clodine <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam :)
Poszukuje farby o odcieniu czarno-czeresniowym :))) Widzialam wlasnie
ostatnio dziewczyne w trolejbusie ktora miala wloski pomalowane na
taki przepiekny czarno-ciemno czeresniowy kolor i strasznie mi sie to
spodobalo. To nie byl zaden czany fiolet, czy czarna czerwien, ale
taka wlasnie dojrzala czarna czeresnia. Przeszukalam juz odcienie
Decore, Palety, Belle-Color, hmm.. i chyba Londy czy Londialu, ale
takiego odcienia nie znalazlam. Nie wiecie moze jaka firma moze miec w
ofercie farbe o takim kolorze?

pozdrawiam cieplutko
clodine

1. Data: 2003-04-17 19:07:34

Temat: Re: kolor farby
Od: "kaktusica" <k...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

"clodine" <c...@p...onet.pl> wystukał(a)

>Nie wiecie moze jaka firma moze miec w
> ofercie farbe o takim kolorze?

Witaj, nie wiem czy to bedzie dokładnie to o co Ci chodzi, ale
radzilabym sprawdzic Nutrisse, kolor o ile dobrze pamietam gleboka
czerwien, gleboki czerwony szatyn... Nie pamietam dokladnie, ale warto
rzucic okiem :)

pozdrawiam
dorota z pieknym zimnym brazem na glowie (wiosenne zmiany itd...)

1. Data: 2003-04-17 21:30:37

Temat: Odp: kolor farby
Od: "Agnieszka" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Poszukuje farby o odcieniu czarno-czeresniowym :)))

Ja mam taki kolor (chyba - bo nie wiem czy o taki Ci chodzi).
Jestem szatynka i chcialam cos zmienic na wiosne. Kupiam pierwszy z brzegu
szampon Welli - czerwin satynowa. Zdejmujac recznik z glowy troszke
krzyczalam, ale juz sie przyzwyczjilam (jutro lece znów kupic).
Ach dodam jeszcze, ze na glowe nalozylam 2 tybki.

Pozdrawiam
agnieszka

Do Dominiki NM- kioskowe, małobuteleczkowe...
Super fryzjer w Warszawie?
pomoc
nogi
konkurs