gdzie sa grzyby?

1. Data: 2002-10-03 17:50:53

Temat: gdzie sa grzyby?
Od: "Tomek Gołębiewski" <t...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

czy wie ktos gdzie są grzyby?Jutro chcialem sie na
grzybobranie wybrać.

1. Data: 2002-10-03 17:52:39

Temat: Re: gdzie sa grzyby?
Od: "walkie" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Małopolska, okolice Kalwarii Zebrzydowskiej i Wadowic.

Justyna Oracz
GG : 411958
e-mail : w...@w...net.pl
-

1. Data: 2002-10-03 21:15:36

Od: "Rusałka" <r...@t...nsb.pl> szukaj wiadomości tego autora

kujawsko-pomorskie, las dybowski

http://www.gazeta.pl/usenet/

1. Data: 2002-10-04 10:07:00

Od: g...@a...net (Gosia Jurczyszyn) szukaj wiadomości tego autora

> kujawsko-pomorskie, las dybowski
---------
A w okolicy stolicy? Wie ktos? Sa do kupienia na Banachu, wiec pewnie
sa, ale to jakos nie honor tak...
Gosia

1. Data: 2002-10-05 20:50:04

Od: "Jerzy Kobylecki" <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Gosia Jurczyszyn" <g...@a...net> napisal w wiadomosci
.pl...

Witam
Gosiu a jak bedzie branie a Ty na grzybach to co wtedy ?
Tymczasem pozdrawiam
Jerzy Kobylecki
j...@c...pl

1. Data: 2002-10-06 10:03:34

Od: g...@a...net (Gosia Jurczyszyn) szukaj wiadomości tego autora

> Gosiu a jak bedzie branie a Ty na grzybach to co wtedy ?
---------
Pies powie. On woli ryby...
:)))))
Ale nic z tego, bo zimno, pada, a w domu... dwa psy. Jeden glowny i jeden
podrzutek, na troche. W kolko sie kloca, te psy, choc moj sie czuje
gospodarzem, wiec ustepuje Klaruni i nie wyzera jej z miski. A Klarunia jemu
owszem, ale moj zywi sie domowym jedzonkiem, a najbardziej lubi krupnik z
mieskiem, kosteczka i wloszczyzna:)))
Przy okazji, to ja ten przepis na Piortusiowego sledzia... Skoro juz przy
rybach jestesmy...
Proporcje sa na sloj trzylitrowy. Autor twierdzi, ze one sa tu bardzo wazne,
te proporcje:)
Potrzebne beda - dwa opakowania śledzia w oliwie, kilo czerwonej cebuli,
litr śliwek w occie, liście laurowe, czarny pieprz.
Cebule kroimy w kostke lub w polplasterki, jak kto woli, dzielimy na trzy
kupki. Jedna kupke zostawiamy surowa, reszte zalewamy wrzatkiem, trzymamy
czas niezadlugi, osuszamy na sitku.
Sliweczki szatkujemy na niewielkie kawalki.
Bierzemy sledzia - tego najzywklejszego sledzia w oliwie, pakowanego w
prostakatne, plastikowe tacki. Ma byc TYLKO w oliwie - bron Boze, zeby
pachnial czymkolwiek jeszcze! Kroimy te platy wszerz na centymetrowe kawalki
(no, nie wiem... ja je pamietam wizualnie, te sledzie, i te kawaly byly
wieksze:))) Ale moze pamiec juz nie ta...).
Na dno sloja wkladamy dwa liscie laurowe i kilkanascie ziaren czarnego
pieprzu, te same skladniki umieszczamy potem w polowie sloja i na wierzchu.
Sledzie, sliwki i cebule (wymieszana, surowa ze sparzona) ukladamy
warstwami. Zalewamy oliwa z oliwek, odstawiamy na dzien do lodowki.
Niby proste i nic takiego, a - mowie wam - bomba wychodzi.
Smacznego
Gosia

1. Data: 2002-10-06 13:12:34

Od: "Jerzy Kobylecki" <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Gosiu !
Dziękuję za przepis, jadę do marketu po śledzie, pozostałe rzeczy mam w domu
! Spróbuję może się uda
Tymczasem pozdrawiam
Jerzy Kobylecki
j...@c...pl

Talarki z dżemem (P)
Szarlotka z beza kokosowa - kto za to odpowiada ??
Herbata... :)
kaczka po pekinsku-pomocy
Odsmazane kluski