gdzie sie udac?

21. Data: 2001-10-15 08:39:35

Temat: Re: gdzie sie udac?
Od: "AnieszkaP" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

U?ytkownik Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> w wiadomooci do grup
dyskusyjnych
napisa?:Pine.GSO.4.31.0110150759030.26123-100000@dor
ota.am.torun.pl...

> Trudno, nikt z nas nie czuje sie w sile naprawiac calego swiata.
> Napisalem jak jest u mnie - jak to jest robione w innych poradniach
> nie wiem

To nie chodzi o naprawe swiata poprostu pacjentowi samemu jest ciezko ocenic
czy to cos powaznego czy nie. Ja kiedys obudzilam sie w srodku nocy i nie
moglam oddychac myslalam ze umieram- zadnych innych objawow- a okazalo sie
ze to angina.
Aga

22. Data: 2001-10-15 16:37:24

Od: "loveless" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik loveless <m...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9qa930$lf5$...@n...tpi.pl...

> o.k.
> w poniedzialek sprobuje zostac przyjetym do dermatologa w trybie
> natychmiastowym :o))))

witam wszystkich ponownie.
tak jak mowilem poszedlem dzisiaj jeszcze raz do poradni i tym razem
powiedzialem, ze potrzebuje konsultacji u wenerologa. tym razem zostalem
przyjety z otwartymi rekoma :o) od razu.
zrobiono mi badanie tych zmian o ktorych wspominalem pod katem wystepowania
grzybicy i wykryto drozdzaki.
dostalem do smarowania: Laticort CH i Clotrimazolum. Mam smarowac zmiany i
jezeli po tygodniu nie bedzie wyraznej poprawy to mam przyjsc na kontrol.
Zastanawialem sie skad moglem sie nabawic tych drozdzakow. zapytalem
lekarke, czy moglo to miec zwiazek z pierwotnym zakazeniem skory glowy, np.
u fryzjera. wywolalo to u niej usmiech, ze niby ten fryzjer musialby mi
golic wlosy lonowe. a zakazenie przez skore glowy nie wchodzi w gre.
nie jestem lekarzem, ale wedlug mnie to chyba jest mozliwe. jakis czas temu
mialem na skorze glowy cos co byc moze bylo grzybica,a co mi wydawalo sie
lupiezem i prawie mi przeszlo. chyba moglo sie zdarzyc, ze przenioslem
bakterie z wlosow na glowie w poblize narzadow plciowych?
poza tym przy okazji zapytalem lekarke o ewentualne inne choroby przenoszone
droga plciowa, ktore moge posiadac. ale wedlug niej to ze od ponad roku nie
mialem kontaktow seksualnych i ze teraz ona nic podejrzanego nie widzi, to
wystarcza, zeby stwierdzic, ze jestem zdrowy. powiedziala, ze nie ma sensu
robic jakis specjalistycznych badan.
ja natomiast wiem, ze mozna wykonac badanie krwi stwierdzajace obecnosc
bakterii kily, byc moze tez innych chorob (oczywiscie wirus HIV). Chcialbym
miec calkowita pewnosc, ze jestem zdrowy i tego samego wymagam od swojej
partnerki, z ktora chcielibysmy rozpoczac wspolzycie. Moglo sie przeciez
zdarzyc, ze od ostatnich moich kontaktow wystapily jakies objawy choroby,
ktore byly niewyrazne i przeze mnie zbagatelizowane, a teraz choroba jest
uspiona (tak jak moze byc w przypadku kily). Chcialbym miec pewnosc, ze
jestem zdrowy teraz mimo braku objawow.
Jakie badania mozna zrobic, zeby wykluczyc nosicielstwo jak najwiekszej
liczby chorob wenerycznych (chociaz w tej chwili brak ich objawow). czy te
badania ma mi zlecic lekarz rodzinny i czy bede musial pokryc ich koszty -
jesli tak to jakie?
dodam, ze i tak musze zrobic badania krwi - bo do tej pory nie znam jeszcze
swojej grupy krwi :-( , wiec przy okazji chcialbym przebadac sie na
nosicielstwo chorob wenerycznych.
prosze nie zignorujcie tego postu - bo juz kiedys w sprawie badania krwi, a
chorob wenerycznych pytalem i niestety bez odpowiedzi.
pozdrawiam.
Marcin - loveless.

23. Data: 2001-10-15 21:26:04

Od: Kaja <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr Kasztelowicz napisał(a):

> Wlasnie nie zainkasowal, poniewaz ta pacjentka byla ponadlimitowa.
> Gdyby nie byla ponadlimitowa to przyjalby i niezainkasowal.
> W przypadku porad specjalistycznych kasa placi za ilosc
> zakontraktowanych pacjentow.
> Nie wiesz - nie gadaj, Twoje motto do czegos zobowiazuje

Dziękuję za informację...Nie wiedziałam, że lekarze w przychodniach mają
wyznaczony limit pacjentów. :-(

Pozdrawiam, Kaja

24. Data: 2001-10-15 22:37:20

Od: Kaja <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Bazyl (Xena) Tatiana" napisał(a):

> a potem sie dziwicie, ze panie rejestratorki nie chca przyjmowac na
> wczesniejszy termin :-(

Panie rejestratorki nie mają nic do gadania...Jak lekarz, a tym bardziej
rodzinny powie, że przyjmie, to ich obowiązkiem jest zaniesienie karty
pacjenta do gabinetu lekarskiego.

> Przychodzi ktos naprawde chory i Kaja, ktora bola plecy i mysli, ze ma
> zapalenie pluc - ktore jak wszyscy wiemy objawia sie _wylacznie_ bolem
> plecow :-)))).

A może Kaja poszła do lekarza, żeby lekarz zbadał i te wątpliwości rozwiał?

> Kaja jako osoba bardziej zazarta i zaprawiona w bojach dostaje sie do
> lekarza, a inna chora osoba nie.

Kaja nie musi być zażarta w bojach, bo u niej w przychodni lekarskiej ( ma
ją obok swojego domu) są kulturalni ludzie, przychodzą kulturalni ludzie i
nikt tam się nie bije.

> Kai rzekome zapalenie pluc mija (po zazyciu voltarenu), a kogos innego
> po cichutku trafia szlag.

A chciałbyś, żeby Kaja miała zapalenie płuc? Tfuj...nieładnie....
To niech cię wreszcie ten szlag trafi.....raz a porządnie....Masz moje
błogosławieństwo ordynusie.

> Szkoda gadac...

To pośpiewaj sobie, ale tak, żeby cię jezyk nie rozbolał. ;-)

> Chociaz po przemysleniu dochodze do wniosku, ze strona grupowa jednak
> sie przyda - leczenie zapalenia pluc voltarenem...

Cofnij się do tego co przeczytałeś i napisałeś...Nie byłam u lekarza...Ból w
plecach mi przeszedł po proszku przeciwbólowym.

> Chwilowo mam zapalenie oskrzeli - ciekawe co "medycy" mi poleca?

Ty przecież sam sobie jesteś najodpowiedniejszym medykiem ;-)

> Chociaz temat postu brzmi "gdzie sie udac" - moze autorka miala na mysli
> nie chodzenie do przychodni, bo voltaren na wszystko pomaga?

Nikomu nic nie doradzałam, tylko pisałam o sobie.

> Zeby nie bylo, ze sie personalnie Kai czepiam i na kazdy jej post
> reaguje, to oswiadczam, ze pohamowalam sie i ze skrzynki nadawczej
> usunelam juz w ostatnim czasie okolo 20 postow odpowiadajacych na
> tworczosc Kai na roznych grupach - miejscie to na uwadze, ja naprawde
> tym razem nie wytrzymalam.

Jak popuściłeś, to teraz zajmij się w tej rejestracji wyciąganiem kart, bo
pacjenci czekają.

Pozdrawiam, Kaja
--
*Jeden głupiec może zadać więcej pytań, niż mu na nie
siedmiu mędrców może odpowiedzieć*

25. Data: 2001-10-16 06:26:04

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 15 Oct 2001, Kaja wrote:

> Dziękuję za informację...Nie wiedziałam, że lekarze w przychodniach mają
> wyznaczony limit pacjentów. :-(

dokladnie tak jest w przypadku przychodni specjalistycznych
- w tym okulistycznych. Przychodnia specjalistyczna podpisuje
umowe na okreslona, wyzanczona przez kase chorych liczbe wizyt,
procedur diagnostycznych itp. Po przekroczeniu limitu przychodnia
moze sie ubiegac o otrzymanie zaplaty za porady ponadlimitowe
ale kasa chorych moze nie zaplacic. W przypadku mojej kasy
przez dwa lata nie placono za porady ponadlimitowe, czyli
byly one wykonywane po prostu na koszt firmy. Dopiero
w ostatnim czasie (po nomen omen zmianie dyrektora
kasy z AWS na SLD) udalo sie wynegocjowac zaplate za
czesc tych ponadlitowych porad.

P.
----
Piotr Kasztelowicz <P...@a...torun.pl>
[http://www.am.torun.pl/~pekasz]

26. Data: 2001-10-17 10:19:14

Od: "Bazyl \(Xena\) Tatiana" <t...@t...iinf.polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kaja" <f...@f...pl> napisał w wiadomości

> Panie rejestratorki nie mają nic do gadania...Jak lekarz, a tym
bardziej
> rodzinny powie, że przyjmie, to ich obowiązkiem jest zaniesienie karty
> pacjenta do gabinetu lekarskiego.

OK, wycofuje sie - skoro rejestratorka Kaja potwierdza, ze biega z
kartotekami, jak lekarz (_a_tym_bardziej_rodzinny_) kaze.

Jedna uwaga techniczna - Kaju - cytujesz, ze "Tatiana napisala" a potem
masz problemy z okresleniem plci - jak te kartoteki wyjmujesz???

>A chciałbyś, żeby Kaja miała zapalenie płuc? Tfuj...nieładnie....

akurat twoje zapalenie pluc wisi mi jak kilo kitu - zlego diabel nie
bierze

>To niech cię wreszcie ten szlag trafi.....raz a porządnie....Masz moje
>błogosławieństwo ordynusie.

no i tu problem - nieladnie jest pisac takie rzeczy i to publicznie -
mamusia nie nauczyla? To moze swoje dzieci naucz, bo jak wezma przyklad
z mamusi, to za pare dobrych lat strach bedzie do intermetu wejsc, jak
beda same kajo-potomki i ich "madre" posty.

Z mojej strony EOT, do KF cie nie wrzuce, bo sie dobrze bawie jak czytam
twoje posty - dawno takich glupot nie czytalam i odpowiedzi na nie, bo
nie wiem, czy zauwazylas, ale nie tylko ja mam taki stosunek do twoich
wypocin nie najwyzszych lotow,
Juz pomine to, ze twoje posty zwykle ociekaja jadem :-(

tym razem bez pozdrowien bom wkurzona
Tatiana

Prolaktyna - jakie badania
Pocenie sie rąk