gdzie tanie szafy wnękowe na śląsku?

1. Data: 2005-10-06 18:09:29

Temat: gdzie tanie szafy wnękowe na śląsku?
Od: "Pawel Y" <m...@N...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam!

Jak w temacie. Sprawdzałem panów z Komandora i Stanleya. Niestety przy dwóch
szafach na poddaszu (skosy) wychodzą horrendalne dla mnie kwoty.

Może ma ktoś namiary na sprawdzoną złotą rączkę w okolicach Katowic/Tychów?
:)

Dzięki,
Paweł

2. Data: 2005-10-07 11:26:25

Temat: Re: gdzie tanie szafy wnękowe na śląsku?
Od: "RTJ" <r...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

"Pawel Y" <m...@N...wp.pl> wrote in message
> [...]
> szafach na poddaszu (skosy) wychodzą horrendalne dla mnie kwoty.
>
> Może ma ktoś namiary na sprawdzoną złotą rączkę w okolicach Katowic/Tychów?

A nie lepiej sobie samemu zrobic ??
Ja sie przymierzam do czegos takiego, o ile wiem mozna
kupic dosc tanio szyny wraz z osprzetem (sa dostepne
cale systemy od no-name do markowych), potem kupujesz
plyte na wymiar jako drzwi, a zabudowe srodka roisz sam
tak jak Ci pasuje. Nie jest to takie karkolomne, a oszczednosc
i satysfakcja z wlasnej pracy gwarantowana ;-)

Romek
=> http://www.rtj-foto.com <= zapraszam do galerii fotografii

3. Data: 2005-10-07 15:13:36

Od: "Pawel Y" <m...@N...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "RTJ" <r...@p...com> napisał w wiadomości

> A nie lepiej sobie samemu zrobic ??

Gdyby nie skosy (poddasze) z belką podrzymującą strop w środku skosu, to
pewnie zacząłbym sam... :-) Boję się, że moja konstrukcja się rozpadnie
:-)))
Dlatego tez myślę, żeby zamówić od fachowca tylko drzwi zewn. a środek
zrobić już samemu...

P.

4. Data: 2005-10-07 19:42:55

Od: "Darecka" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

My robilismy wnetrza szaf sami. Kupilismy plyte (we Wrocku kosztowala 126
zl), ktora pocieli nam na miejscu. Z jedej plyty wyszly nam polki do dwoch
szaf (jedna ma 2m szer i 2,40 wys a druga 1,20X2,40). Wnetrza
zaprojektowalismy wedlug naszych potrzeb. Do tego bylo trzeba dokupic -
prety/rurki na wieszaki, zaslepki i takie plastikowe trojkaty podzymujace
polki i maskujace wiercenia). Calosc kosztowala nas ok. 170zl. Z zakupem i
montazem systemu nie ryzykowalismy, ale teraz zalujemy. Bo plyty plus
profile wyszlyby nas 1100 zl a to samo z montazem wynioslo 1900. Jak
patrzylismy na montaz, to byl on prosty a wymagal jedynie precyzji. A to to
my juz umiemy ;-).
Darecka

żaluzje poziome z obrazkiem
Używana pralka jako nowa?
[WAW] Montaż drzwi Gerda.
nakładki na schody Wrocław
Blat marmurowy lub granitowy do nóg od maszyny do szycia