gdzie ubezpieczyć dom

1. Data: 2009-04-09 17:00:23

Temat: gdzie ubezpieczyć dom
Od: Puszka <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam

W związku z tym że dom juz prawie na wykonczeniu zwracam się z
pytaniem gdzie macie ubezpieczone wasze domki.

Doradzano mi Compense. Co wy na to.

Czy do ubezpieczenia domu (nie budowy) konieczne jest odebranie
budynku.

Jest to stary dom w przebudowie z całym projektem i bedzie wymagał
odebrania. Adres jest przypisany. Oczywiście są okna i drzwi.

Pozdrawiam

Puszka

2. Data: 2009-04-10 07:34:36

Temat: Re: gdzie ubezpieczyć dom
Od: "gdaMa" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

*Puszka*! Zawsze tak wrzeszczysz żeby cię za granicą było słychać (C Pippi):

> Doradzano mi Compense. Co wy na to.

My mamy ubezpieczony w PZU - chyba raczej z przyzwyczajenia do TU niż z
analizy ofert ubezpieczeniowych ;)

> Czy do ubezpieczenia domu (nie budowy) konieczne jest odebranie
> budynku.

Nie, nie jest wymagane.
Natomiast napewno jest wymagane zabezpieczenie w postaci dobrych drzwi z 2
zamkami z atestem. Czyli jak masz tylko zamek podklamkowy do musisz dorobić
jeszcze jeden. Dom musi być zamknięty. Czyli okna też muszą się zamykać a
nie chlapać na wietrze.

Magda *gdaMa*

3. Data: 2009-04-10 11:26:04

Od: doslaw <doslaw_usunto_@_totez_.zlo.pl> szukaj wiadomości tego autora

Puszka pisze:
> Witam
>
> W związku z tym że dom juz prawie na wykonczeniu zwracam się z
> pytaniem gdzie macie ubezpieczone wasze domki.
>
> Doradzano mi Compense. Co wy na to.

ja tam mam w Hestii, jakoś chyba dla tego, że w hesti mam wszystko, i
nigdy nie bylo problemu z odzyskaniem pieniedzy w razie czego... (tzn w
przypadku kolizji samochodowych, bo ze spraw mieszkaniowych, cale
szczescie, nie trzeba bylo)

w compensie mam (jeszcze poki co) jakies ubez. na zycie czy na rente czy
cos, ale bede sie z tego wycofywal, bo cos za czesto podnosza skladki

Kuchnia elektryczna
panele
zły komin z 1982
Taryfa za energię elektryczną - pytanie z logiki
Nie zanurzalna pompa do szamba