gdzie w Lublinie tkaniny obiciowe?

1. Data: 2005-09-21 10:00:35

Temat: gdzie w Lublinie tkaniny obiciowe?
Od: "gawula" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!Chciałabym uszyć sobie 2 komplety pokrowców na kanapę i fotele i poszukuję
jakiegoś sklepu z tkaninami na takowe. Muszą być a)ładne, b)tanie albo chociaż
średnio drogie:) Będę bardzo wdzięczna za pomoc.
Pozdrawiam
Urszula

2. Data: 2005-09-21 11:06:23

Temat: Re: gdzie w Lublinie tkaniny obiciowe?
Od: "paprocia" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

wiem, że kiedyś był sklep z obiciówkami na Zemborzyckiej, obok sklepu z
tkaninami. niestety nie wiem czy jeszcze istnieje i jakie tam są ceny. nic
innego nie przychodzi mi do głowy.

pozdrawiam/paprocia

xxx Kram z robótkami - wrzesień 2005
/BOT/ Chwalipieta jestem - TEMARI