[szycie] śpiworek do spaniadla dziecka- pomóżcie

1. Data: 2005-09-21 10:09:08

Temat: [szycie] śpiworek do spaniadla dziecka- pomóżcie
Od: "Chrumcia" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajćie!

to chyba moja pierwsza prośba na grupie i wiąże z nią wielkie nadzieję. Mojej
małej wychodzą właśnie zęby z tego powodu bardzo źle sypia i ciągle się
rozkopuję. Dostałam ładny polarek więc pomyślałam, żeby uszyć jej śpiworek do
spania. Muszę się jednak przyznać, ze dotąd szyłam tylko firanki i poszewki na
jaśki, więc nie mam wielkiego doświadczenia. Jakby któraś z was miała
odpowiedni wkrój na takie wdzianko dla dziecka to byłabym bardzo wdzięczna.
Proszę was także o rady jak do tego się zabrać.
Z góry dziękuję za wszelką pomoc.
Pozdrawiam
Kasia - Chrumcia

2. Data: 2005-09-21 20:17:50

Od: "edi" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> odpowiedni wkrój na takie wdzianko dla dziecka to byłabym bardzo wdzięczna.
> Proszę was także o rady jak do tego się zabrać.

Niestety nie mam takiego wykroju ale mogę ci poradzić byś spróbowała sama coś
wymyśleć. Do niedawna używałam takiego śpiworka i byłam bardzo z niego
zadowolona a zakupiłam go w sklepie z odzieżą używaną. Był lepszy od tych nowych
o tyle że miał mniejszy dekolt i mojemu dzidkowi było w nim cieplutko. Uszyty
był z dwóch materiałów - zewnętrzny zwykły bawełniany materiał w kolorowe wzorki
a wewnętrzny z polaru. z wyglądu duży worek około 90 cm długości, 50 cm
szerokości (złożony na pół) wyciety dekolt i dziury na ręce jak w kamizelce. Na
ramionach zapinany na zatrzaski i zamek wszyty od początku lewego rękawka do
samego końca spodu. Nic trudnego do uszycia. Ważne jest tylko to żeby był dosyć
luźny w nuszkach i zamek się sam nie odsuwał gdy dziecko fika i najlepiej
zabezpieczyć górę zamka patką z guzikiem. Taki śpiwór to super sprawa ale
jedynie do czasu kiedy maleństwo nie przewraca fikołków na śpiąco tak jak to
robi właśnie mój 14 miesięczny Kamil.

Pozdrawiam i życzę powodzenia - Edyta

3. Data: 2005-09-23 07:09:15

Od: "Viola" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ciezko jest znalezc wykroj na spiworek dla dziecka.
Ja znalazlam tylko pomysly do podpatrzenia, moze sie przydadza:

http://hobbyschneiderin.net/portal/showthread.php?t=
16456&highlight=schlafsack
http://hobbyschneiderin.net/portal/showthread.php?t=
10874&highlight=schlafsack
http://www.leipold.de/www_leipold/schlafsaecke,kisse
nunddecken_15_15_0_f.htm
http://tinylink.com/?RHIvwio26P
http://www.burda-schnitte.de/cgi-bin/bdschnittedetai
l.php?Artikel=2652
http://www.burda-schnitte.de/cgi-bin/bdschnittedetai
l.php?Artikel=9807

http://tinylink.com/?qdVtbFOLlY
http://tinylink.com/?NexIKc1HlK
http://tinylink.com/?MuJIizOmEy
http://www.yatego.com/baby-warm-und-sicher/babyschla
fsaecke/11-11-04,3,,1,1
http://www.gotobaby.com/proddetail.cfm/CategoryID/50
1/SubCatID/11/ItemID/363/file.htm
http://www.yarnmarket.com/yarn/Sirdar-All_In_One_and
_Sleeping_Bag_3928-634.html

http://www.masseysewing.com/projects/teen/booties.ht
ml
http://www.masseysewing.com/projects/teen/babyblanke
t.html

Pozdrowienia Viola

4. Data: 2005-09-23 12:15:52

Od: "Chrumcia" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ciezko jest znalezc wykroj na spiworek dla dziecka.

Sama próbowałam coś wyszukać, ale ponieważ nie wyszło mi to najlepiej
poprosiłam was o pomoc, za którą bardzo dziękuję.
Śpiworek jest już prawie gotowy.

pozdrawiam
Kasia - Chrumcia

gdzie w Lublinie tkaniny obiciowe?