!!! gdzie w kraku dostane gąbke ???

1. Data: 2003-12-17 21:00:25

Temat: !!! gdzie w kraku dostane gąbke ???
Od: "lukisio" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam

chce kupic gąbke taka jakie stosuje do produkcji kanap, sof...

o grubosci 10 cm gdzie takiemoge dostac? jesli nie w kraku to gdzie?

moze jakies www?

pozdrawiam i czekam na odpowiedz

lukisio

1. Data: 2003-12-17 21:11:55

Temat: Re: !!! gdzie w kraku dostane gąbke ???
Od: j...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Witam

Stojąc tyłem do budynku banku bph na placu boh. getta przed Tobą jest mała
ślepa uliczka miedzy kamienicami tam możesz kupić zamówić co potrzeba.
Acha czynne było od 9-tej jak tam kupowałem w sierpniu.

Pozdrawiam
Bogi

1. Data: 2003-12-19 00:01:47

Od: "Zowisia" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"lukisio" <k...@o...pl> wrote in message

> witam
>
> chce kupic gąbke taka jakie stosuje do produkcji kanap, sof...
>
> o grubosci 10 cm gdzie takiemoge dostac? jesli nie w kraku to gdzie?
>
> moze jakies www?
----
Jest taki pasaz ("""" ;-)) ) na Pl.Boh. Getta, za Telepizza,
prawde mowiac, wyglada okropnie - to jest taki jakby wjazd
nieutwardzona droga czy cos, ale w glebi na prawo
jest sklep - materialy obiciowe i tapicerskie
czynne do 17 afair
cos tam kupowalam, gabke cienka tez
Inny sklep - tapicerskie itp, na Dietla miedzy Starowislna a Brzozowa
chyba ...

:))
zowisia

Maszynka do mięsa - kupowanie
jakie okna Wiktorczyk czy Urzedowski ???
Obowiazek/chec udostepnienia lokalu ??
wypis z księgi wieczystej
wypis z księgi wieczystej