gdzie znajde amatorski algorytm wyceny M ?

1. Data: 2004-01-16 13:49:01

Temat: gdzie znajde amatorski algorytm wyceny M ?
Od: "Milimetr" <m...@a...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

poszukuje
jakiegos schematu na co zwracac uwage przy
AMATORSKIEJ wycenie wartosci mieszkania?
jakies punkty?
moje pojecie jest tam jakies, ale raczej skromne.

czy np mierzyć temperaturę w mieszkaniu?

--
<M>
----------------------------------

1. Data: 2004-01-16 15:02:37

Temat: Re: gdzie znajde amatorski algorytm wyceny M ?
Od: Wojciech Ściesiński <w...@N...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 16.01.2004 14:49, Użytkownik Milimetr napisał:

> [...]
> jakies punkty?
> moje pojecie jest tam jakies, ale raczej skromne.
>
> czy np mierzyć temperaturę w mieszkaniu?

Po przeczytaniu tego maila mam wrażenie, że trolujesz.

Pozdrawiam :-)

--
Wojciech Ściesiński
mailto:w...@N...prv.pl

1. Data: 2004-01-20 01:39:19

Od: water <w...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 16 Jan 2004 14:49:01 +0100, Milimetr wrote:

> czy np mierzyć temperaturę w mieszkaniu?

Przepraszam, ale czy jest jakieś logiczne wyjaśnienie na korelację
między temperaturą panującą w mieszkaniu a jego ceną? Czy jak
wywietrzysz pokój, to jego cena spada/rośnie????

water
shanti shanti shanti

1. Data: 2004-01-20 16:07:30

Od: "Milimetr" <m...@a...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

water wrote:

> Przepraszam, ale czy jest jakieś logiczne wyjaśnienie na korelację
> między temperaturą panującą w mieszkaniu a jego ceną? Czy jak
> wywietrzysz pokój, to jego cena spada/rośnie????

chodzi o to że nie wiem co jest w tych grubych ścianach
a jest to ostatnie piętro i nie wiem na ile temperatura
ponizej komfortowej przy normalnym grzaniu ma wpływ na cenę,
bo 5/5 piętro napewno ma niższy współczynnik atrakcyjności

<M>

1. Data: 2004-01-23 13:15:26

Od: "Robcio" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ponizej komfortowej przy normalnym grzaniu ma wpływ na cenę,
> bo 5/5 piętro napewno ma niższy współczynnik atrakcyjności

dlatego ostatnio bardzo czesto mieszkania takie maja dodatkowe bajery typu
wiekszy balkon itp..
a w nowym budownictwie minusy taiego mieszkania w kwestiach ogrzewania nie
sa juz takie duze.. dochodzi po prostu ogrzenie stropu nad mieszkaniem i
tyle

czy warto kupować?
[reklama-warszawa] czyszczenie dywanow i tapicerek
www.twojeokna.com zapraszamy :)
czy ma ktos postać CZLOWIEKA do PRO100?
Po wymianie okien ...